生活在貧窮線下的媽媽

, , 21 comments
在懷孕期間,看了不少關於餵人奶的網誌及書籍。

聽了很多關於「窮媽媽」和「富媽媽」的故事及分享。

陀住小豆的時候,

我對於餵人奶是抱著「盡力而為,唔得就算」的心態的。

作為一個在職媽媽,我一直也知道,上班後能繼續餵人奶的機會是一半一半,

尤其是,香港的職場上仍未算是breast-feeding friendly。

再加上,我是在一家非常male dominant的公司工作。

多少,也是有點不方便的。

不過,原來,

當見到孩子時,那份「盡力而為,唔得就算」的瀟洒是很難維持的。

在養和產子後第二天,

當醫生巡房提我作相關檢查後,

12月6日上午10:30我便開始了第一次的餵人奶體驗。

即使知道自己根本「未上奶」,

但見到小豆依然好努力的啜啜啜,

那刻的感覺非常奇妙,

是一種與生俱來的母愛天性吧!

總覺得自己的孩子特別可愛。


養和對於餵人奶是非常鼓勵的。

醫院有特定的人奶護士直接在床邊給予指導。

之前最害怕的「啜痛」,

也在護士的指導下,覺得不太難受。

在醫院的五日四夜,除了第一天外,

我也是根據醫院的時間表去埋身的。

但由於小豆有輕微黃疸問題,

再加上他太大隻,

醫生也建議餵哺後補奶粉。

在住院期間,小豆已是人奶+2安奶了。

出院後,陪月姨姨已在翌日到來幫手。

基本上,我仍未上奶,所以陪月建議跟著在醫院的做法,

即先埋身,再補奶粉。

小豆是一個「饑不擇食」型的BB,

對於媽媽的乳房、TT的奶咀、或是Avent的奶咀,

根本是「無所謂」的。

放到埋身就張口食。(我覺得他算是一個隨和的小孩子)

回家後頭五日,我也是每餐堆身啜約15分鐘(左右合共),然後在他自然放開口時再補奶粉。

試過想不補奶粉,挑戰全人奶;

可是,他不夠半小時做會張口再要,我根本「招架不來」。:(

踏入12朝,

我自覺奶量上升了,

也想了解自己的上奶情況,

所以投入了泵奶媽的行列;

目前,我的奶量是穩定地維持在「左右兩邊各泵十分鐘,合共30ml 至40ml」的情況。

真的只是足夠小豆的「頭盤」吧。

 人人也說谷人奶好辛苦,

但我真的仍未經歷到。

真心想在產假期間做到全人奶的呀。

也曾經為此而喊了很多很多次。

(應該是過去五年也沒有如這五天喊的多呀!)


希望奶量可早日上升,

不用讓小豆長期生活在「貧窮線」下吧。


21 則留言:

  1. 張相有成60ml 喎! 生完先12日, 我覺得未算窮喎!加油呀 放鬆心情,多休息,奶量會慢慢多架喇

    回覆刪除
  2. 都有好多奶,慢慢啦,飲多D谷奶湯水應該會多D,加油

    回覆刪除
  3. 叫陪月bowl 野比你谷奶啦~
    多休息同飲米茶啦~

    回覆刪除
  4. 其實你真係唔算窮... 我果時泵30分鐘都係得10ML, 呢D先真係窮呀... AI..
    你要加油呀~ 你好有potential!!

    回覆刪除
  5. 60ml真係算好好呀, 會越黎越多!
    或者考慮泵長D時間等身體覺得唔夠奶去造多D奶?

    回覆刪除
  6. 唉哎,都未恭喜妳添。
    祝兩人都健健康康,小朋友孝順父母。

    回覆刪除
  7. 飲d上奶湯,我有試過,炒黑豆水,豆奶,黑芝麻糊,木瓜魚湯,呢·d我飲左都會多d奶,
    我會泵30分鐘,埋身都係,因後奶先飽肚,之前果d奶會水d。

    不過都係果句,盡左力就ok,放鬆放鬆 :)

    好想去睇BB啊。。。。。

    回覆刪除
  8. 泵好會嚇親自己, 盡量埋身就會多架喇~ 加油!!!

    回覆刪除
  9. 係呀, 煲多D上奶湯水, 個人覺得章魚花生都OK上奶~~~

    不過個人經驗, 我兩次都係第3-4日就上奶, 谷足個幾星期身體先自我調節番D奶量, 之後就...

    anyway, 盡力啦, 你BB咁大隻, 飲奶粉都唔係壞事, 如果就咁人奶, 可能晚晚醒幾次都唔掂呢, HAHA!!

    回覆刪除
  10. 如果埋身ok就埋身多啲,會多奶啲架!

    回覆刪除
  11. 已經好叻啦! 小豆咁巨型,需要補奶唔需要內疚,記住,你已經好叻!

    回覆刪除
  12. 其實 bb 是最好的奶泵! 個人覺得 15 分鐘其實是唔夠的... 可以試吓多啲埋身餵, 埋身多啲會幫助你身體明白需要更多奶, 咁就會製造多啲 (supply and demand 的關係) 繼續加油呀!!!

    回覆刪除
  13. 泵奶一定唔夠BB埋身啜得勁呀, 尤其初時乳腺未順, 泵出來的量絕對唔代表妳的產量呢! 真係擔心埋身完再補奶粉會唔夠, 可以埋身後馬上再手揸, 揸埋的儲起來補, 只要清哂奶, 奶量一定會上架!

    回覆刪除
  14. 很多感覺同你一樣,BB第一次埋身啜、自己不夠奶而喊......可能做媽媽的,睇住BB都係有相同感受。

    回覆刪除
  15. Hi, I would like to know if Avent or TT bottle is better for usage? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. i found no difference for my baby... :)
      but i personally like TT more... bigger 'bottle', easier to use.

      刪除
  16. 你而家上奶未﹖
    我已經第十八日還是生活在貧窮線下
    每餐要補2-3安奶粉
    埋身餵完仲泵了20分鐘奶希望上到奶
    成效都唔大
    好down

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已停了人奶呀....
      18日... 還有時間... 不要太灰心。
      如果唔得咪食奶粉囉。都一樣咁健康!

      刪除