大個仔,讀K1了!

, , 15 comments

真的不能不感慨,懷孕像是沒多久之前的事,

轉眼孩子便出生,學行,會跑,會說會笑會百厭。

今年九月,

更已入讀K1了。

我話個在職媽,也湊個熱鬧,放了好幾天假來陪阿仔番學。

其實,學校比較傳統,

沒有私校那麼「貼心」的「服務」,

只有8月30日的家長資訊日,8月31日的一小時新生伴課日,

再來的,便「來真的」在9月2日正式上課了(9月1日是K2/K3的開課日)。

因為我們家的O仔是沒有正式上過N班的,

所以對於要坐校車上學這個安排,

我是有點擔心的。

八月頭開始,我便在家中進行洗腦教育,

解釋甚麼是上學,坐校車是怎樣,上車後要扣安全帶等,

我也一一講解。

更試過在八月中帶O仔去「觀看」其他學生如何「坐校巴」(私學早開學),

8月31日那天,我們便浩浩盪盪地出發上學去。

9月2日正式大個仔一個人上學,送上校車時,O仔回頭見不見媽媽,爆喊,我這個自認剛強的揚眉女子也不禁鼻子一酸。

不過,據校車保母說,O仔在5分鐘的車程是有喊無淚的叫要媽媽,

但一到學校,見到老師便收聲變乖仔上學去。

放學見到我和工人姐姐,

開心到傻。

問他在學校開不開心,他說開心。

問他在學校老師有無抱,他說有抱。(有抱?即是有喊?但媽媽忍住沒有問有無喊。)

9月5日(O媽出門在外)工人姐姐一人接送。明明上學前好興奮,但在碼頭等校車時等等下又話要番屋企,

工人連哄夾騙加賄賂才把他哄上校車。遠在外地的我也有點擔心。 

9月6日(O媽繼續出門在外),情況惡化,在家中偷偷垂淚說不要上學要留在家中玩。(激死我!)

工人再次連哄夾騙加賄賂把他哄上學。遠在外地的我心裡有數。

這個蠱惑的林O仔在騙人!!

9月7日(O媽回歸親身湊番校)一早已講定唔番學,要玩。又開晒聲要睇電視。

O媽我當然是出動我的獨門家訓時間,

生活有序,該上學時上學,該玩時媽媽也定然讓他有得玩,人人要番學讀書(下刪一百字)。

O媽音波功一出,

O仔乖乖上學去。

雖然途中說了兩不想番學,

但O媽眼神制敵勝出,

我還未回話,O仔已自圓其說「個個都番學」、「呢個時間要番學」、「沖完涼就有十五分鐘電視睇」。

我笑著點點頭,

O仔也笑著上學去了。 

和班主任通過電話,

說O仔在學校無喊過!

說O仔是非常靜、乖巧、自理能力高的小孩(騙人的能力仲高!),

見到其他同學喊,他也最多問老師「可以番屋企未」(等夠鐘收工??),

老師說O仔不多話,但會跟足指令參與活動。

聽到此,

O媽我也可算是暫時鬆一口氣了。

 
 

 

 

15 則留言:

  1. O仔表現好好呀,應該慢慢就會愛上校園生活

    回覆刪除
  2. 唔錯呀,算好開始架啦!返幾個鐘呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. so far two hours, and from 15/9 onward, shall change to 3 hrs la...

      刪除
    2. 同呢邊差唔多,可惜我地無姐姐... 無人帶到!

      刪除
  3. 真係好奸又叻仔啊!
    媽媽妳的努力已經有回報, 唔駛擔心啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家我最擔心的反而係管教問題。人仔細細,蠱蠱惑惑。

      刪除
  4. 好獨立嘅O仔~ 媽咪放心晒

    回覆刪除
  5. 好叻仔呀, 未夠3歲又未返過學, 都適應得咁快好叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師話佢係觀察型小朋友,情緒較穩,我聽落都安心左好多。

      刪除
  6. 話咁快O仔要返學了. 回想過去幾年, 睇你結婚, 生仔, 到而家O仔番學, 真係話咁快.

    回覆刪除
  7. 話咁快就 K1,媽媽當然感觸~

    回覆刪除
  8. 好叻仔呀!可以適應得咁快.

    回覆刪除
  9. Hello, 我係剛搬入愉景灣既媽媽.... 謝謝你對學校的分享。近日我都煩惱選擇緊仔仔求學路, 可以請問一下依家你仔仔返港島區幼稚園既情況嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry, i did not notice your message until now. Hope it's not too late to reply.

      i think attending school on the island side is fine. but a few things:
      1. Better in Central or Wanchai district with school bus at Pier 3
      2. Better in am class; particularly for working parents. Otherwise, please expect your helper to stay outside for more than 3 hours to wait for the kid.

      Hope that helps.

      刪除