轉戰Blogspot的分享系列(五)﹣ 真正的輕鬆搬家(大成功分享)

, , 102 comments
非常感謝各路高手的無私分享,雖然本人早已完成搬BLOG事輕,但實在不忍見到一眾好友仍身處迷霧之中,所以一而再、再而三的試驗各種方法。

個人認為,網友koosan的分享是最行得通的。

另外,亦需特別鳴謝BLOG友BEN的「全方位身先事卒」,我相信,現行的各種方法,他也差不多試驗過。(請鼓掌!)

這個分方法是:


YAHOO!BLOG >GOOGLE DRIVE>WORDPRESS >BLOGSPOT

看似好煩,其實很簡單。MAC機亦適用。

首先,你必須啟動了以下的戶口:


  • Google Account ﹣ 有Google,你便擁有Blogger (即Blogspot)、Google Drive和Google Doc了
  • Wordpress



程序:

1. 備份Yahoo! Blog




2. Unzip已下載之備份



注意Image 資料夾的位置!



3. 上載至Google Drive





  • 在Google的戶口中啟動Google Drive (中文版稱雲端硬碟)
  • 按左邊紅色上載鍵,選「資料夾」






  • 把已Unzip的整個Image Folder及MT.txt檔案上載。右下角的「進度表」可檢視整個上載過程。不用心掛掛。



4. 修改相片位置


  • 先把Image Folder轉為Public Share
  • 右Click “Images">共用





  • 記下相片夾在Google Drive的位置
  • 右Click “Images">詳細資料



  • 我是Copy Link,然後在另一個Browser開住







    • 修改MT.txt檔
    • 以Google Doc開啟之前上載的MT.txt檔案
    • 右Click檔案>選擇開啟工具>Google 文件 

    • 修改相片位置
    • 按編輯選單>「尋找與取代」


    • 尋找../images/」 ,並以剛才已記下的相片位置取代。
    • 建議將「https://」 轉為「http://」

    • 注意,別忘了最後的一個「/」。


     5. 下載修訂後的MT檔

    • 檔案>下載>純文字(*.txt)





     6. 匯入至Wordpress.com


    • 在Wordpress的Dashboard位置匯入Step 5下載的新MT檔




    • 完成後,將收到電郵通知。十分鐘內完成。
    • 然後可以在Wordpress檢查匯入的結果。

    • 圖片在、留言在、分類/標籤也在。OK!

     7. 匯出*.xml
    • 在Wordpress的Dashboard位置匯出*.xml檔

    • 注意,因為每次匯出均有100篇的上限,建議你以「日期」或「分類」分開數次去做。


     8. 轉換成Blogspot的格式


    9. 匯入至Blogspot

    • 最後一步,把Step 8 下載的轉換檔上載至Blogspot的位置
    • Dashboard > 設定 > 其他 > 匯入網誌

    # # #

    完成!

    如果你的網誌數量多,你便重覆Step 7 - 9數次便可以了。

    以下是我的成品(我只試了Import 2013年的網誌):

    tastejplife3.blogspot.hk

    希望幫到你。




    102 則留言:

    1. HI, 我都好認同 [實在不忍見到一眾好友仍身處迷霧之中] , 所以, 我將網友koosan的分享 放咗喺 blogspot 同yahoo. 希望大家都可以 睇到. ^0^

      回覆刪除
    2. 謝謝你的分享!!! 我還未有時間處理過blogspot的事, 但想先請問, 從yahoo blog作備份, save了落harddisk, 就一定自己有晒自己以前寫過所有的yahoo blog文章嗎?

      回覆刪除
      回覆
      1. 不好意思, 可能已經太晚回覆你. ~ 是的. 如果 yahoo 沒有錯漏, 你用備份會收到在yahoo blog 上的所有網誌內容, 包括相片和留言. 但是, 已經設定為[私人] 不在內!! 所以, 有需要在 決定備份前先釋放 [私人] 為公開.

        刪除
      2. Thanks! 我剛剛開始左Yahoo blog備份, 由於我有成500幾篇文章, 都唔知要攪幾耐...希望今日之內做好備份, 即刻開始攪匯入程序啦...

        刪除
    3. 我之前以為, 只要在yahoo blog copy and paste, 放入blogspot, 點知近日很多blog友和我講, 咁做唔得, 當yahoo blog關開大吉時, 我在blogspot的相片也會睇唔到, 真的嗎?

      回覆刪除
      回覆
      1. 是的. 一定會在12月 yahoo blog 關閉後失去 相片連結, 變為不能閱讀!!

        刪除
    4. Ta,
      1. Backup左,理論上是已有齊所有的了。據我個人的經驗,事實也沒有任何遺留。不過,要注要的是我的BLOG以簡單的文字及圖片發表,沒有太多「表格」,如有表格,則有「變樣」的可能性。

      2. Copy & Paste後相片仍與Yahoo!的相簿LINK住,年底Yahoo! Blog執笠一刻,便是你新Blog圖片死Link之時。

      你可以跟我以上分享的步驟就會連相都搬去GOOGLE。

      又或者,好似我個人咁,把所有相片外掛至Photobucket,再從新LINK過D相。(但只適用於不怕煩,而又不多相的網友。

      希望幫到你。

      回覆刪除
      回覆
      1. 不好意思, 插句咀. 在回覆留言時, 請注意你click 的位置, 我看到你是 click 了新留言, 沒有回上一位 :p

        刪除
      2. 這是因為我改版前的設定有所不同。係BUG,上星期已FIX了。

        刪除
      3. Thanks both of you. 我今日終於有時間, 開始了Yahoo blog備份, 唔知要等幾耐, 又唔知最後匯入到去blogspot嗎? 希望得啦.....

        刪除
    5. ><'''呀....似乎好複雜呢~
      我會努力試下...

      回覆刪除
    6. Makiyo B, 不複雜的,加油!

      回覆刪除
    7. 多謝分享... 我想問... BLOG上的相會LINK去邊??

      因我原先已將相片up上 picasa, 應唔應該del晒嗰啲相?

      回覆刪除
    8. 咁你基本上可以用BlogTrans就可以了。你可參照我之前的分享:
      http://tastejplife.blogspot.hk/2013/09/blogspot.html

      你亦可以用以上的方法,只不過可以SKIP左STEP 3-5了。

      回覆刪除
    9. 奶茶麥皮,補充多少少:
      1. 目前我BLOG上的LINK,九成是LINK左去我本人的PHOTOBUCKET ACCOUNT,再放LINK入來的。
      2. 如果你Copy & Paste咁搬Blog, d相仍會在YAHOO!佢執笠個日,就係你新BLOG的相死LINK之時。
      3. 但如果你以前在YAHOO!一直用外掛的形式放相(PICASA/PHOTOBUCKET),就無問題。
      4. 如果你在新BLOG就咁放相上去,基本上是去左你GOOGLE的相片Account。

      你用開PICASA,其實KEEP住放在PICASA,LINK入BLOGSPOT都好易。而且理論上搬BLOG時係不用改的。你也可以用GOOGLE DOC開個檔來CHECK吓相片的LINK。

      希望我答到你。

      回覆刪除
      回覆
      1. 多謝你回覆,其實我已經用blogtran搬咗一次,但搬唔到相,所以我先將相up晒去picasa,諗住逐篇執返上去,同埋picasa每本上限一千張,所以我唔知你個方法用picasa link work唔work

        刪除
    10. 我無試過,但理論上應該係得的。

      回覆刪除
    11. WORDPRESS.COM 要唔要再REGISTER一個A/C?

      回覆刪除
    12. yes r... if you don't have wordpress.com account b4....

      回覆刪除
    13. 在Wordpress的Dashboard位置匯入-- how? click which button?

      回覆刪除
    14. 我在STEP6有教,有CAPTURE圖呀。

      你是問如何進入DASHBORAD,是嗎?

      在右上角,PROFILE PIC位按個BLOG名就入了。

      回覆刪除
    15. 我send FB PM 比你, 搞極都係咁....

      回覆刪除
    16. I'm trying to do this now. How do you get rid of people's email address in their replies? Thanks in advance

      回覆刪除
    17. I didn't have that problem of revealing others' email address! :) so don't worry :)

      回覆刪除
      回覆
      1. yes. the steps i shared would not have that issues. previously, i made one more step which caused the problem.

        刪除
      2. and... u have temproarily closed ur blog? cannot access to it. or you just blocked me... XD.

        刪除
    18. Hi. 我也剛在google blogger 開了新地址. 我還是打算"螞蟻搬家", 對我來說安全感大些. 幸好我本身己在word有copy, 文章不會消失, 但要重post.
      請問有沒有方法可以保留之前blog友的留言?

      回覆刪除
      回覆
      1. 珍珍,glad to see you here... if you want to keep the comments, you can use the above method or use blogtrans ( i shared in series 2). 但要注意,所有private的comment都會變成public posts.

        刪除
    19. Thank you for your sharing.請問http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html 的方法也行嗎?

      回覆刪除
    20. thanks for sharing, sooo helpful!!!

      回覆刪除
    21. 我用這方法也行http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html
      但瀏覽blog時,load相load很耐,怎辦?

      回覆刪除
    22. 我不是電腦專才,不過,我估計是你的相片SIZE太大了。

      回覆刪除
    23. 唔好意思,我响wordpress入txt file,但一个post 都無,响wordpress洗唔洗setting ?

      回覆刪除
      回覆
      1. no particular setting r.... at least i do not have any....

        刪除
    24. 唔好意思,我响wordpress入txt file,但一个post 都無,响wordpress洗唔洗setting ?

      回覆刪除
    25. 通常一張相多大才不會太大呢?要resize到咩size最好呢?

      回覆刪除
    26. E.. 唔通YAHOO個FILE 有問題, 我用blogtran 同你個方法都唔得. 好WORRY~~>.<

      回覆刪除
    27. 咁之前set咗privacy嘅post,搬完家會變成點?public?

      回覆刪除
      回覆
      1. 係。會public左。所以我全部screen一次,有d post 係放在draft 就算。

        刪除
    28. 請教一下, 係咪點搬都要用到個moveable type呢? 我個file本身唔齊係咪點搞都冇用…

      回覆刪除
      回覆
      1. 理論上是呀。但你backup yahoo個檔應該ok的呀。

        刪除
      2. yblog已經俾過個完整既LINK我download…但係又有另一個問題…
        記下相片夾在Google Drive的位置<<<呢一步我copy完開唔倒…:(搬左好多次都係睇唔倒相…

        刪除
      3. 終於搵倒條LINK喇!!!搬倒相喇~~~好感動~~聽日再搬另外2個大BLOG…

        刪除
      4. 丁叮媽:我又係遇到同你一樣的問題,相片已全部上載去google drive,但唔知點解copy條link,會彈出「網誌不存在」,找不到相片的位置。
        請問你最後如何找到條LINK呀?

        刪除
    29. 個TXT FILE用唔到GOOGLE DOC OPEN???!!!

      回覆刪除
      回覆
      1. then, can you open with notepad?

        刪除
      2. NOTEPAD又得喎, 每次用GOOGLE DOC開佢都彈呢句嘢"Sorry, an error occurred while opening this file. Please try again." 我剷咗再UPLOAD再開都唔得>_<

        刪除
      3. 如果NOTEPAD得,你可以用NOTEPAD改。原理是一樣的。

        刪除
      4. 改咗成功WORDPRESS見到BLOG同相....不過STEP 9唔明點整?! 係喺WORDPRESS度SET定係BLOGSPOT度SET? 又搵唔到"Dashboard > 設定 > 其他 > 匯入網誌"

        刪除
      5. go to 'blogger.com/home', then, you click your block name, you will see the dashboard.

        刪除
      6. 搵到啦, 唔該哂你呀^_^

        刪除
    30. 謝謝你的分享,知道你特登再寫得“簡單“d,不過睇完一次又一次,都係唔夠膽開始任何動作住呀~~
      我有成2900篇網誌,電腦白痴一名,唔到最後一刻都唔想開始住呢~~
      如果我到時有咩問題,請你繼續多多指教囉~~~

      回覆刪除
    31. 我終於有時間去跟住你step by step 去試, 好似好難咁, 不過都好多謝你分享, 我就你其中一個迷惘的人

      回覆刪除
    32. 想請問Step 4中相片的噚找與取代那一部份, 打好相片位置取代的link後是不是要加/在最後, 之後是否按「全部取代」?

      回覆刪除
    33. 沮喪中呀, 我import 完, 但都係乜都冇嘅?????
      同埋我留完言, 你答返我, 點解冇email 收嘅?
      好迷惘呀, 再係咁, 唔通個天要我放棄blogging

      回覆刪除
    34. 從yahoo備份下來的有6個壓縮檔,有6個image folder,咁即係上載邊個image folder呀?請教。

      回覆刪除
      回覆
      1. 我無試過,因為我只有一個folder,但我相信是的。不過建議你upload時,不應把photo分六個folder上載,應六合為一,否則之後d 連結可能有排你改。純粹估計,希望幫到你。

        刪除
    35. 多謝分享, 我係第6個步驟stop o左係度, 因為我按tools 的選Movable Type and TypePad的import, 佢都唔問我import咩file, 就已經出現 下列字句.............(請問我係咪做錯D乜呢??)
      Processing…

      We're processing your import now and will send you an email when it's all done. If you don't hear from us within 24 hours, please contact support, and we'll get everything fixed.

      回覆刪除
    36. 你好,我想問我已同你做法一樣,在雲端上載晒yahoo給我的三個zip中有兩個images,已二合為一上載了,但‥始終import到blogspot不能成功,相片一張也不能show出,有一樣好奇怪的事,我在死圖的相片中right click見到jpg前面有%20,係每張相都有,https://googledrive.com/host/0ByBMNRSfCPpfYlVLbThBc2hncE0/%20 <即這樣子,後面相片(.DD.Faq_ezgtilr0hJf0ng.jpg)這個就出唔到喇﹖!已做了好幾次,都不成功,好鬼攰了‥

      請問你知否我做錯什麼嗎﹖

      回覆刪除
      回覆
      1. 是否你改LINK時出了錯?
        我也不太肯定呀。

        刪除
    37. 作者已經移除這則留言。

      回覆刪除
    38. 應該冇吖‥煩惱中!!!

      回覆刪除
      回覆
      1. hello,我最後試這方法成功了.你可以試試這個
        http://kudgame.blogspot.com/2013/09/yahoo-blog.html

        刪除
    39. 為什麼滙入至wordpress後,會是什麼也沒有?而Wordpress電郵回覆也是found nothing,纠结啊!

      回覆刪除
    40. Thank u so much, just started step 1 yahoo back up...hope it is not too difficult....

      回覆刪除
    41. Hi! for step 6, import the new txt file, 我揀咗之後, 按UPLOAD,佢出現以下呢句:

      Assign Authors

      Below, you can see the names of the authors of the MovableType posts in italics. For each of these names, select one of the blog's users as the author.

      唔知SELECT D乜? 其實得一樣嘢可以揀,我照揀咗,按SUBMIT。等咗一陣無咩反應,但收到EMAIL說已成功。但我去番WORDPRESS個BLOG度看,一編文都無? WHY呢? 請指教!

      回覆刪除
      回覆
      1. 我都唔多清楚,但知道有幾個BLOGGER都出現過呢個問題,但試多兩次又無問題。

        刪除
    42. 請問點樣unzip 'image 'folder? <-- step 2 , thanks!

      回覆刪除
      回覆
      1. 用MAC機的,會自動UNZIP。用PC的,用WINZIP去做。

        刪除
    43. 謝謝您回覆, 我是用mac. 當我做到step 2, 見到image folder, 我去google drive, click 'upload' , 'file', 見到image folder 個畫面, 但又見唔到佢做緊野。 看不到上傳中的進度

      回覆刪除
    44. 我成功咗了,謝謝您!
      想問下,你post的相,係細細幅的,click入去就變大幅,係點做到的?
      我upload相到google drive,find and replace咗 "../image/"....改好匯入番個xml檔後,d文係有相呀,不過超大幅,出哂個框,而且不是你這般 "小圖click入變大圖",如何可做到呢?

      回覆刪除
      回覆
      1. 你試吓edit篇文,選click張相。應該有得俾你選size。但如果你原來的相size太大。我就唔識點做喇。

        刪除
    45. 大概完成(有相有字), 唔該晒你的幫助!!!

      回覆刪除
    46. 非常感謝您,根據您私方法終於成功了,,不過當中有些少阻滯,係step 4修改檔案名稱正確係"http://googledrive.com/host/".......不是"https://drive.google.com/#folders/",足足攪左成日先成功....anyway, thanks alot!

      回覆刪除
    47. 請問搬咗過去嘅舊網誌可以在blogapot作編輯嗎?

      回覆刪除
      回覆
      1. 咁如果我搬之前新網誌已經有blog喺裡面,滙入舊的yahoo blog會蓋過嗎? 唔好意思咁多問題,因為我想知道需唔需要back up blogspot先滙入yahoo

        刪除
      2. have not tried this before. not sure.

        刪除
    48. 在step 4,尋找時找不到有../images/,正常的嗎?

      回覆刪除
      回覆
      1. 我都係呀! 而家停了唔知點算......

        刪除
      2. you got problems during download, got to contact yahoo! for assistance.

        刪除
    49. 多謝你, 跟你方法DONE啦! 雖然用左好多時間 ><

      回覆刪除
    50. 我有困難呀! 想問下我係step 5將檔案轉左純文字, 再匯入wordpress時, 發現匯入唔到以前private的post....唔知去左邊...但開純文字個file又見到佢地
      請問有無解決方法呀?many thanks!!

      回覆刪除
    51. 我把BLOG從YAHOO搬到BLOGGER後,手機(行動版)看舊BLOG文時沒有了預覽縮圖(相片在google drive),只有新寫的BLOG在手機看到預覽縮圖(相片在Picasa),怎樣簡單解決呢,因為有2000多篇?
      P.S. 用電腦睇(網路版)就新舊BLOG都有縮圖(即BLOG文內的第一張相片)

      回覆刪除
      回覆
      1. you got to resize the photos. yahoo! operates differently from Picasa, with no auto resize functions.

        刪除
      2. already resized.
        and found the reason.
        http://wayne-fu.blogspot.hk/2013/10/google-drive-picasa-photo-space.html

        刪除
    52. 你好,我第4點︰尋找「../images/」,找不到啊? 0(共0個)為何會這樣呢?

      回覆刪除
      回覆
      1. 我終於攪掂左, 以下c-hing 幫到你:
        http://www.koosan.pw/2013/10/migrate-yahoo-blog-to-blogger-picasa-with-images-comments-beta.html?showComment=1386997730684#c2415048703482129847

        刪除
    53. 作者已經移除這則留言。

      回覆刪除
    54. 我同楼上位仁兄一樣step 4死左!

      回覆刪除