我最喜愛的嬰兒服品牌 ﹣ Natures Purest

, , 14 comments
在眾多海外及本地的嬰兒服裝品牌之中,

我最喜歡的,

便是來自英國的有機品牌 Natures Purest

Earth Tone、Soft Texture、Simple but Lovely Design;

完全乎合我個人的喜好及品味。

當然,美麗的東西多是較昂貴的。

一想起,嬰兒用品是轉眼做要替換的,

便會不捨得花大錢在此一項開支上面。

不過,不捨得還不捨得,

我還是在SOGO買了4件外衣、1件包被、及Stroller Set 給小豆。




另外,因為一好人網友的幫助,

我竟可以幾近半價的價錢買入兩Set Bedding五件套裝!

首先是我最愛的Safari Pattern:

(官網相片)

以及非常可愛的Hug Me Bear Series: 


(官網相片)


原價HK$2,500一套,現在我大概以<HK$3,000 買入兩套!!

另外,更可以超低價給小豆買了一件外套!


(官網相片)

這件外套在香港賣近HK$800,但我只付了HK$300便有了!!

雖然顏色偏素,但希望小豆跟媽媽一樣喜歡。

14 則留言:

  1. 我都買咗Safari Pattern :))

    Nikki

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好鍾意SAFARI 個PATTER。香港買就真係有D貴。>.<

      刪除
  2. 回覆
    1. apparently, 一眾網友都係Natures Purest的支持者!

      刪除
  3. 恭喜你也成為VIP,哈哈。專櫃有盒有包裝,真係唔同D......

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無盒無包網可以平多30蚊,我會選擇平多少少囉。>.<

      刪除
  4. 我都覺得好靚, 不過冇買過…送禮就最o岩…自己唔捨得用…好快污糟…

    回覆刪除
  5. I am just wondering if it will ship to HK if I order the products from its website?

    回覆刪除
    回覆
    1. official website would not ship to HK. but if you search online through google, there are quite a number of UK online shop would do so.

      刪除
    2. so i can buy it at Sogo in HK or else? Thanks.

      刪除
    3. of course u can buy it at Sogo

      刪除
  6. I am just wondering if it will ship to HK if I order the products from its website?

    回覆刪除
  7. 我一直都好鍾意依個牌子, 不過實在太貴... 想問係邊度可以搵到平D? 上次sogo我miss左...

    回覆刪除