[27W4D] 大隻仔林小豆

, , 17 comments

接近28週,其實整個人仍算是輕盈的。

但個肚卻是出奇地大。



SO FAR,我只是重了約14磅,

雖說與目標略有出入,

但也說得上是管理得善。

兩週前進行例檢,

醫生說林小豆已有兩磅多。

身不算長,

但是一名大隻仔。

我沒有吃特別的Supplement或補品,

始終堅信均衡飲食便是王道。

一直也不準備影Maternity Photo,

因為實在覺得自己說不上是一名美麗的孕婦。

但也想為自己的人生經歷留下印記,

昨天隨意拍了兩三張。

感覺不算太差。

小豆呀小豆,你看你把媽媽的肚子撐得多大!?





17 則留言:

  1. 回覆
    1. 係。有點ABNORMAL的大。但醫生又說正常。那便算了。

      刪除
  2. 回覆
    1. yes... 但自覺個肚堅係大。阿媽安慰我,說陀仔係大大隻,女就會細D。
      我都知,其實都係哄吓我啦。

      刪除
  3. 既然肚大,影多D大肚照丫! 有D人BOOK左3X週影,無乜肚無睇頭~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚就話JER,樣腫身肥,就真係算吧啦。>.<

      刪除
    2. 木木媽, 你講我呀? 我就係無咩睇頭果隻lor... XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 係囉。大家都係12月媽咪,都不知為何我個肚會這麼大。

      刪除
  5. 又靚又fit。。BB又健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚同FIT就萬萬說不上了。不過,BB又真係SO FAR都OKAY健康,托賴呀。:)

      刪除
  6. Even though the bump is big, you look so fit and BB is healthy.

    回覆刪除