【育】O仔的成長 ﹣12個月

, , 22 comments

一歲喇!一歲喇!
林O仔小朋友已經一歲喇!
未有小朋友前已覺光陰似箭,
有小朋友之後,
更覺得時間就在你察覺存在之前已然消逝!
我的青春小鳥一去不回來!~~

這一個月,
O仔的認知能力和說話能力有很大的「發展」;
他對於「被罵」的認知能力是屬於「超強」的;
O媽媽的「音波功」一出;
又或是O爸爸的「獅子吼」一到;
O仔便會出現「笠水」的表情,
完全是知道「賴野」,「被捸捕」了一般。
那模樣兒真的讓人啼笑皆非。

說話方面,
應該是O婆婆和O媽媽的「優良基因」,
O仔絕對是「口水多過浪」的一群。
開始用BB話,甚至一些說話去「聊天」了。
跟小時候的O媽一樣,
說話先過行路。
可怕的遺傳因子呀!



身高
這個月,
O仔明顯又長高了。
之前在韓國買的褲,
明明是有長的,
但轉頭又變得「合身」;
生日那天度一度,
原來有78cm高了!





體重
這個月沒有磅重,
應該是21-22磅左右吧。


飲食狀況
正宗為食豬一名。
在兩奶三固的生活模式下,
每餐奶飲八至九安,
每餐飯也吃約一滿碗飯。
老實說,他吃的比我還要多。[汗]
同時,
每每望著我們食野,
也少不免要分不杯羹!
某個晚上,
當我們一家人(包括娘家的)一起吃大閘蟹時,
他望著我們,我們每吃一口,他便張口一次,
期待有得親嚐一口,
那模樣兒真的很搞笑!
另外,他的前二指表現也大有進步。
雖然在不少人眼中,
可能仍未算合格,
但「有進步」,
已讓O媽我應到非常開心了!



生活時間表
這個月的生活時間表隨著O仔的成長而有所調整:
0700     飲奶(8安)
0745     親子聊天+故事時間(廣東話)
0815     兒歌時間/自己玩時間
0930     小睡
1200     午餐(一碗半爛飯)
1300     故事時間(英文)/自己玩時間  
1430     Cereal+餅仔
1515     落公園仔玩
1730     沖涼
1800     自己玩時間
1830     晚餐 (一碗半爛飯)
1900     媽媽伴玩時間
2100     飲奶、入睡

O仔已由兩個NAP變成一個NAP了。
活躍的時間長了,
也百厭了。
不喜於被困,
也越來越有主見。
簡而言之,小麻煩一名。


身體發展
拖住手仔行,
是行得越來越好了!
不過,感覺不到他會突然自己行。
因為個肚DUM仔會向外傾住咁行,
即是說他還未掌握到平衡的。
另外,
我亦發現O仔睇落好似有少少左手的傾向(?)
喜歡用左手拿東西,
但若要求他用右手,
亦不會太抗拒。
但我們會更密切留意他是左手或是右手的了。



說話及指令
說話的能力,在我眼中,
是各方面中表現較為突出的。
除了單音如:baba, mama, mummum, BB, ka, ki, bear, e外,
O仔也開始有雙音出現了;
他最「叻」的,
是叫我家中的貓Beta;
對呀,他是會對住家中的貓大叫Beta的!
此外,他亦會有一些「疑似」的表達,
好似「唔要呀!」、「咩呀?」等,
當我講「A for Apple」時,他會說「A bu app bu」,又或者「B bu beta」;
最叻是「B」音同「C」音。
學講野的小朋友真的好可愛。

指令方面,
識「wave hand」、「byebye」、「flying kiss」;
「俾」同「執玩具」都學懂了。


認知及其他表現
其他認知能力嘛,
我們也沒有特別教;
不過因為一些教具,
所以他的手眼協調有顯著的進步。
例如,
他已可以把圓柱體放入洞中,
再自己從盒中取回;
再重覆練習。


不過,
O仔怕生保的問題,
仍未能解決。
唉,見到陌生人,
先啟動「自我放衛系統」,
然後便要「樹熊抱」;
若不抱,也死要捉實我對腳;
有時真的不知這樣的小孩是否有問題。
也不知道如何可以改善情況。
說不擔心是騙人的。


22 則留言:

  1. 一NAP ONLY? 即係朝早點半之後就一直到夜晚? 咁佢“粒電” 好勁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。但我無迫佢,佢自然變成咁。其實我地寧願佢瞓多少少。

      刪除
    2. same question, 1 nap only? 包包睡覺和起床時間差不多,但上下午都要nap... o仔咁食得真好呀!

      刪除
    3. 係呀... 佢可能似我...我係長期少眠人,個仔似我啩..佢係自然起身自然瞓,TOTAL加埋都超過12個鐘,我估都OKAY啦!

      刪除
  2. 水晶梨又係朝早nap喎, 下午就有時nap有時唔nap, 唔算好規律, 我暫時同佢揀咗上午班, 唔知到時係咪可以調較到, 不過我見佢星期日有我地陪, 有得玩時, 上午都係唔瞓的~
    另外O仔食到咁乾身嘅飯同咁大粒肉嗱? 好叻喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好勁喎, 如果蛇仔明唔nap會發癲架

      刪除
    2. O仔係瞓覺大過天!野可以唔食.... 但無電就一定要叉!
      O仔平時食的飯係綿身一點的,但星期六,媽媽主理,哈哈,懶一D,就是但咁啦.... 佢又食到.... 唔想煩LU

      刪除
  3. 咁快變左訓一轉呀,訓多一覺好d呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想... 但佢唔瞓又無得迫呀!

      刪除
  4. 話咁快就1歲啦~~~~由睇到你有左O仔到O仔出世, 到依家已經1歲, 感覺好似係無幾耐之前咁~
    食得好好~!!佢個碟飯好大碟~!!哈哈!!
    至於怕生保呢~其實BBB細個都係咁架, 我有諗過係因為我少比佢出街接觸其他人比較少. 慢慢我就發現其實係佢地既性格黎架, BBB係觀察形, 所以當佢地慢慢再大既時候呢D情況就會慢慢改變架啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先... 終於可以搵番係個BLOG的LINK了.... 之前... 偶然去到,但之後又搵唔番你!
      希望真係承你貴言,BB只係因為細個,仲係慢熱啦... 如果唔係.. 明年考N就大件事了!我已經日日安排PLAY TIME俾佢的了!

      刪除
  5. matthew係超級外在型, 但又會怕佢太自我, 橫衝直撞, 所以做父母點都有野擔心..
    為食的bb已經擔心少好多野啦~~~
    又生得高, 非常感恩呢! :)
    好好enjoy bb時期, 時間真係過得好快呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 做阿媽的,就咩都驚一餐,白髮都多幾條呀!

      刪除
  6. O仔生日快樂!繼續食得玩得瞓得,快高長大呀!

    回覆刪除
  7. 78cm真係幾高呀, 一定係同食得好有關~~ !!! 生日快樂, 繼續快高長大呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 生得高,一定是因為爸爸長得高囉!
      多謝EE!

      刪除
  8. o仔生日快樂呀! 食得好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 為食呢一點,應該都係似媽媽我!XD

      刪除
  9. O仔怕生保的問題,==> 放心啦,好快應該就會好啲架喇!小朋友大得好快,就會改變!
    O仔就好,咁高大,小檬名乎其實係小檬,

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬似檬爸咁遲長高嘛!好快就長高的了!

      刪除
  10. O 仔生日快樂! 佢 9.30 瞓完可以直踩到夜晚 21.00 先瞓? 你想佢長多一點肉的話可以睇吓佢 late afternoon 想唔想瞓多一小覺?

    回覆刪除