對症下藥之轉Playgroup

, , 13 comments
也不只一次說過,

我家O仔是非常膽小怕人的;

自四個月大出席過第一次BB 聚會之後,

我發現原來不是個個小朋友也會像O仔般在陌生地方「狂喊」之後,

我便讓工人姐姐每天,只要天氣好,

也到樓下公園玩玩、散散步。

不能說沒有進步;

O仔也很享受在公園玩的時光。

而且也頗有「賓至如歸」的感覺。

即是說,我們不用留守在身邊,

只要我們在視線範圍內,

他也可以怡然自得地玩個不亦樂乎。





不過,一離開愉景灣,

他便會變身樹熊,

怎樣也不願意與其他人接觸。

因此,我們於O仔九個月大時,開始了Playgroup,

比我們的原先計劃快了一點。

十堂過後,我們並沒有繼續上堂;

因為,O仔仍是不斷狂喊!

每次上堂也像是如他打仗一般。

對我們及他本人也是一種負擔。

O媽媽我心理壓力也一天比一天大。

有時,也會胡思亂想,

到底O仔是否有社交障礙呢?他是否有自閉症傾向呢?

然後在十月底時,與友人參加了某港島區Playgroup的Halloween Party;

出奇地,O仔玩得頗投入,沒有喊之餘,也不算太「樹熊」;

當時,已跟O爸爸說是放棄CPDA餘下的四堂而轉投港島區的懷抱。

當然,是被否決啦!

與數位相熟的Blogger媽媽商量過,也認為我應當「上埋先算」。

然後在11月底完成CPDA後,

我便頭也不回地「轉場」了!

上了一個月,

真的無悔這個決定!

O仔有非常明顯的進步。

我發現他的「怕生」主要來自「自信心不足」;

新Playgroup有兩個環節,

先以廣東話進行一些簡單的Circle Time,主題活動,及刺激感官的活動。

親子造餅活動

認識雪人活動

O仔雖然仍是驚驚青青的,

但也非常樂意參與活動;

短短一個月,

他便由「死到要攬住媽媽」,變成可以自己坐住參與活動;

不過,他仍是會久不久地回頭望一望媽媽在哪兒。

第二部份,是以英話進行Gym;

這部份,O仔在上第二堂時,已完全不理會我們;

自己爬來爬去了。


每星期也會有一款「自我挑戰」運動

 你看他玩得幾開心!

爬根梯?無難度!

這次轉Playgroup的安排,

獲得一致親人的讚賞。

O仔在如O公公O婆婆O舅父食飯時,

也可以「有反應」了。

逗得兩老非常開心。

作為父母,

也樂見O仔的進步。




13 則留言:

  1. 我都覺得唔同playgroup原來可以分別好大, 未必係個pg本身唔好, 而係因為唔適合, O仔搵到啱佢的pg, 咁就開心晒喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. yes r.. i do think CPDA is a 'not bad' centre, just that.... not very fit for Theo la....

      刪除
  2. playgroup真係唔可以夠口碑, 要去試過先知真章
    家長, 學生, 老師, 設備, 環境, 太多的variations, 稍稍有一個位唔夾就唔夾 所以以前我會驚人覺得我試堂係師奶貪小便宜, 但原來試堂好緊要
    好開心見到o仔揀到啱自己嘅嘢
    下次快啲見面等我溶化o仔

    回覆刪除
    回覆
    1. you are so true!! I should have joined the 'trial class'....... if I have joined, I might not enrol for ten classes le.....
      Have you recovered? If yes, we should start scheduling again....

      刪除
  3. 找到合適的PLAYGROUP就好了,希望O仔好好享受!!

    回覆刪除
  4. 之後嗰個 play group 睇相都見到 o 仔真是很 enjoy 呀!其實個個小朋友都唔同,play group 不是 one size fit all 呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, so right, CPDA is quite a good one, just that it doesn't really fit for Theo.... btw, happy new year r!

      刪除
  5. 新年快樂!
    好開心見到媽媽做左個對的決定, 更開心見到O仔的改善呢~~
    新一年繼續進步~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。之前真係有少少擔心個仔係咪有咩問題的。

      刪除
  6. Can you share which playgroup your son is joining now? Thanks.

    回覆刪除
  7. hello 一直都有睇您blog...直到而家小朋友已經半歲...佢都係好怕陌生...請問您仲有無呢個playgroup gei 資料可以參考下?

    thanks a lot!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係PODS幼兒園的Playgroup。我地讀個Centre已closed。你可以CHECK吓學校仲有無搞。

      刪除