BOSCH蒸爐入手

, , 23 comments
說起「蒸爐」,

在煮婦界無人不識、無人不愛的當然是大熱Miele。

但,假如功能一樣,

分別只在於品牌(即買Chloe定J. Crew),

那麼,我便會問,

到底我願意多付三千元嗎?

經過一輪爬文,


包括BOSCH用家分享(有讚有不讚):



Miele 及 BOSCH的比較:



仍然下不了最後決定。

兩者的分別:

Miele (HK$1,2988)
  • 名氣大
  • 外型靚仔
  • 功能上無得頂
  • 缺點:保養期短;續保費用高昂;要定期De-Cal (又是另一個開支)
BOSCH: (HK$9,800)
  • 名氣不夠Miele大,但也是出名的好牌子
  • 外型「剛強」一點;感覺上Miele是美女,BOSCH則似一名劍客(純粹個人觀感)
  • 功能設計與傳統蒸一樣,感覺上「力水」好一點
  • 保養兩年,續保無咁貴
  • 缺點:中間「放水」位無自動感應,每次要用布/棉「吸水」;(請讀Bosch用家分一文便會明白,在此不重複了)

然後,我見到甜魔媽媽的分享,再加上識人在Miele做,那人竟建議我買Bosch!!!

而且,因為家傭姐姐是主要「用家」,

保養是一個很重要的課題!

所以,最後,我便入手BOSCH了。

22/2那天訂貨,25/2送貨,26/2便有師傅上門裝好了。

今天晚上正式試機,煮了一頓海鮮餐,老公激讚!






我們這一家可以食得再健康一點了!


23 則留言:

  1. 我們最近都買了 Miele 蒸爐,真係幾方便,現在燉湯中,火都唔洗睇。請分享更多蒸餸食譜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燉湯是讓我決心買蒸爐的原因之一呀。

      刪除
  2. (小聲說⋯ miele 倫敦買平好多好多)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我五月會去德國工幹 不是沒想過去德國買回來用的。但as I said,保養係一個問題。咁貴的家電,再加上工人係自要用加,真係唔敢搏。如果我自己用為主,我應該會買Miele。

      刪除
  3. 好羨慕呀...一直想買但屋企無位放唔使諗...

    回覆刪除
  4. 少少意見幫到妳手, 我都好開心呀 ^_^

    回覆刪除
  5. 我成日都覺得蒸爐係好偉大既發明~~~HAHAHAHA
    不過我仲未捨得買........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日整野食俾個女食,我覺得買得過!

      刪除
  6. 我都睇中whirlpoon蒸+焗果部呀, 諗住可以少一部電器, 不過因為少煮飯同無位一直唔敢入水

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據我家工程師所講,電器盡量別買Multi-用途的;為了要OPTIMAL不同FUNCTION的表現,OVERALL PERFORMANCE會稍遜。

      刪除
  7. WA...好羨慕呀, 我老公應該會殺左我IF 我買咁貴既家電......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢,好少要買貴野,所以一開聲,老公通常都無SAY

      刪除
  8. 我都好想買蒸爐,但就仲未決定到買邊一款。睇過你既介紹,買Bosch都好大機會喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真心覺得性價比好高。工人都忍不住多謝我,因為蒸爐讓她的日子易過了好多。我現在日日都用呀!

      刪除
    2. 你買呢個不是內坎式【built-in】的嗎?

      刪除
    3. Build in 同stand alone都得。

      刪除
  9. 其實都有諗過買,覺得好方便,但真係幾貴。

    回覆刪除
  10. 想問Bosch 新機送了一支類似細牙膏既野,有什麼用處途?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得係話清潔用.... 但唔肯定呀... SO FAR都未用過....

      刪除