林O仔過新年 - 送馬迎羊

, , 6 comments
去年的農曆新年,

林O仔小朋友還只是一個粉團,

基本上,

是在沒有甚麼節日氣氛的情況下

草草了事的。

今年嘛,

懶散的O媽一如以往的

繼。續。懶。惰。

從來不是一個「會過節」的人,

也沒有甚麼特別的慶祝活動,

也只是湊合湊合的準備了一些吧。

作為一名懶媽,

自己不大掃除,而交由孩子去幹活是常識吧。(笑!)


這名小勞工人仔細細,

但十分喜歡幫手掃地,

我這個貼心的媽媽又豈能不讓他「一展所長」呢?



年三十晚當日,

公司收早,

我一早安排了家傭姐姐在中環與我和O爸會合,

一行四人挑戰維園花市!

那個擠迫的程況,

讓O仔這名鄉下仔不斷左右搖頭,

皺眉,以及捉緊O媽我的手指。

只草草地在花市內行了十多分鐘,

我們也便放棄了。

不過,仍是買了一些鮮花回家呢。

我自己隨意插的,

還可以吧?



另外,過年不可缺的當然是我最愛的蘿白糕啦。

因為家有BOSCH的FOOD PROCESSOR,

所以切絲、搞粉糊等也不再是難事。

而且,在年初四那天,終於入手BOSCH蒸爐,

明年的蘿白糕,一定可更得心應手!!

也特別為O仔準備了健康的BB蘿白糕呢。

不過他不算是非常欣賞。




就這樣,

我們便簡單渡過了我們的新年了。






6 則留言:

  1. 人日快樂!
    O仔真係大得好快, 高左長左好多!!!
    最終都係買左Bosch焗爐啦? 好用嗎? ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係買蒸爐呀!
      明天送貨,後日安裝。呢個WEEKEND會試用。
      多謝你的分享啦。加強我買的信心和決心!

      刪除
  2. 你都好好呀,有整糕,我咩都無整XP
    最尾一張o仔個样好大個呀!
    祝o仔一家身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,O仔都唔似14個月大的,似兩歲(或以上)。
      一D都唔可愛呀!

      刪除
  3. 新一年祝O仔身體健康,快高長大。

    回覆刪除
  4. 你真係叻,整蘿蔔糕!祝O仔一家健康快樂!

    回覆刪除