O仔的蒙校生涯點滴

, , 11 comments
O仔上蒙校Playgroup已有個多月了。

一星期兩課,每節課約兩小時。

對於一個一歲才多少少的小朋友來說,

其實上課時間算是頗長的;

但因為課堂內的自由度很大,

而且是混齡的關係,

孩子們總是在忙忙碌碌中便渡過了兩小時;

而且每次下課後,

O仔也會睡得特別香甜的!

根據家傭姐姐的分享,

每天課堂的時間分佈是:

  • 孩子在課室內自行選擇「工作」(活動)﹣他們面要自己選擇、把玩具(教具)拿到書桌上,放好,再自行坐低開始「學習」
  • CIRCLE TIME ﹣以唱歌學習天氣、星期、和不同的主題
  • ARTS TIME ﹣ 做一些美勞
  • PLAY TIME ﹣在學校的大型玩具位置玩耍(約十五分鐘)
  • SNACK TIME ﹣ 吃茶點;孩子需要自己拿餐具、餐巾;吃完要幫手收拾的
聽落也頗豐富。

今天,襯老闆出埠外遊,

我也取了半天假當一當「書僮」;

感覺非常良好呢!




O仔仍不懂玩Puzzle,但很喜歡。


其實不明為何他可以那麼投入地玩這個超過兩分鐘。

這是近日O仔最喜愛的「工作」。

這是上星期的美勞。在姐姐幫手下完成的!

這也是在姐姐的幫手下完成的。



為甚麼我喜歡蒙教?

因為我認同蒙氏的教學理念,

重視自理、紀律和獨立;

尊重每個孩子的特質和興趣;

讓孩子可以在一個框架內擁有頗大的自由度。

這與我個人的育兒想法不謀而合!

而且,這個多月,

我看到了O仔在專注和自理方面也有顯著的進步。

連不太理這些的O爸也說感受到O仔的成長。

如果不認識或不認同蒙教的家長,

上蒙校PLAYGROUP一定會覺得「被騙」、「無人理」、和「好混亂」。

事實我也聽過友人家長對蒙校有此看法。

所以,

如果你有興趣,

我真心建議你多了解其理念呀!


11 則留言:

  1. 我仔而家自己上堂,但上年12月要陪時,佢已經可以專注做一樣工作45mins!!!佢嘅專注力真係好多朋友讚,我絕對相信係蒙教培養出嚟。

    回覆刪除
  2. 咁你會唔會俾O仔讀救世軍?
    救世軍都係用蒙特梳里教學架啵...

    回覆刪除
  3. 我仔仔差不多2歲,自理能力明顯好過好多同齡甚至大過他的小朋友。他沒有去蒙校,但在家裡是用montessori。學校之餘,家裡的環境也造成很大分別~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀。其實家庭的指導更為重要。
      因為我是WORKING MOM,所以才會安排孩子上蒙校呢。

      刪除
  4. 我仔返學既學校時間表同O仔既差不多, 都係有呢幾樣, 只係有埋普通話同英文堂, 仲有排洗, 午飯同午睡時間~ 我自己都好喜歡蒙教俾小朋友自己揀工作同安靜專注地自發學習!! 唔知關唔關蒙教事, 我仔返教會既主日學時明顯比其他小朋友定同專心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒙校的成效是非常明顯的。但在香港,仍不算是主流教育呢。

      刪除
  5. 我同老公講蒙教,佢都係話,好似咩都無學,有咩咁好。暈~~

    回覆刪除