O仔的一歲慶生活動(影家庭照)

, , 23 comments
O仔一歲生日的主打活動 ﹣影家庭相!

之前已見到太多Gen Mami的靚相;

所以一早已決定會搵小檬同Be b的御用攝影師NT Photography

當天,其實我的心情不太好;

而且最近O仔非常扭擰。

一見到陌生人就假喊扭抱。

所以,BOOK左兩小時,

有一半時間,

O仔都是處於以下情況的:



所以,

對於相片,

是不太抱有期望的。

不過,

收相的一刻,

我開心到在辦公室失控大叫!

要知道,

我一向是以冷靜見稱的人呀!

不多說,有圖有真相:


很喜歡這張相片的甜蜜。有一種愛和被寵愛的氛圍。

這張相片完全是iimo的推廣照。大愛! 


這張照片非常之突出了O媽對教育O仔的方針 ﹣放手。
我很少捉實O的小手,更多的時候,我只是伸出手,讓O仔自己決定扶或是不扶。

又一爆喊相。但再衰相,O媽仍是變態地覺得O仔好可愛。XD

生仔後,感覺上蒼老了。希望沒有太大的C9感吧。這是自身的一點小堅持。

很喜歡這照片。兩位我生命中最重要的男士。

手拖手,讓爸媽一起陪著成長。

O媽雖是一名公關人,

但一向不喜與人打交道,

每一次拍照影相,

也希望是保持距離,

讓我們「如常地過活」,

你影到幾多便幾多好了。

婚照如是,生活照也如是。

我不喜造作的打扮造型(你看我的半素顏便知道);

更不喜刻意營造太多的道具;

我喜歡的,

是真實的表情,真正的生活記錄。

是漂亮的,是胖胖的也沒所謂;

重點,是照出了我們的愛。

很感激,NT為我們捕捉了那一刻的美麗。




23 則留言:

  1. 好多謝你嘅讚賞呀! 見你鐘意d相我仲開心呀

    我仲驚你係在辦公室失控大叫 「嘩!影得咁差嘅!」

    好彩冇事 :P

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 多謝呀.... O仔不算是可愛型孩子... 但... 算是表情多多搭夠啦!

      刪除
  3. 呢輯相真係好好,兩位重要男士果張用o仔做主,爸爸襯托又不會搶鏡,點睇都好合心水!有心思嘅攝影師真係值回票價!

    我成日同啲人講,唔及果啲398套餐或者放入場景就影嘅攝影師受歡迎唔係佢嘅問題,係顧客選擇嘅問題,終有啲人會知與其影三四輯398不如一輯好嘅,quality 永遠重要過quantity,唔明嘅就點都唔明,好難教育!
    所以比啲心機,一定會成功嘅!好開心有朋友再讚佢,唔淨係得我自己覺得好,我亦唔想咁hard sell。唔好嘅我點都唔會埋沒良心話好!
    我諗好快有人請我食"ham"或者收返份耶誕節禮物

    回覆刪除
    回覆
    1. 最早期見到小檬D相... 我心諗影得靚其中的一個原因當然是小檬個樣可愛啦...對於不算走「可愛型」路線的O仔來說,拍一歲照,我也是十五十六的!
      你也知道我一直也有「玩影相」;要我真金白銀俾錢影相,其實是有點不甘願的...尤其是,我喜歡的,從來不是造型照,而是那些紀錄式的相片。無計啦,要有一家三口的照片,一定要搵人幫手。
      由我搞結婚開始,你也知道我是討厭千編一律的東西。一看相便知那家公司出品的東西從來不是我杯茶。我從沒有考慮過398套餐呢!
      NT的作品,我不敢說是最頂級,但肯定是我最鍾意的風格。而且性價比非常之高....

      刪除
    2. 多謝兩位嘅愛戴 好滾動!我會繼續堅持跟別人不一樣!T-T

      刪除
  4. 影得好好呀,好自然好 warm!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀.. 要影一家三口的相真的不易!

      刪除
  5. 影得好好, 好自然呀~
    真心覺得靚靚
    跟手又引到我好心思思想幫襯, 要諗個好藉口說服怕攝影的蛇仔爸

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實,我家O仔爸也是不愛影相的人。說到底,又有那一個男人被鍾意影相先!我仲有好多好靚的相!遲吓見面SHOW俾你睇啦。個D相太多O爸的正面... 他嘛... 是不喜歡「被公開」的.... XD
      AJAY影兩歲相你話幾咁好呢!

      刪除
  6. 好少見你出鏡呀~ 一D都唔C9~~ 應該出多D鏡呀

    回覆刪除
  7. 真係影得好靚, 好真實, 好自然, 戥妳開心呢!!
    冬至快樂呀~~~

    回覆刪除
  8. 影得好好,好自然,完全知道你係想表達咩,NT影得好好:)

    回覆刪除
  9. 好自然,好適合你地一家的感覺呢~

    回覆刪除
  10. 謝謝你的分享!很愛那舒服自然的感覺!請問可否透露大約幾錢呢?

    回覆刪除
  11. NT 哥哥影得真係好呀!一家人好溫馨,O仔生日快樂!

    回覆刪除
  12. 影得好好呀,好溫馨,真情流露!

    回覆刪除
  13. 影得好好呀。
    唔似一歲人仔,個樣好大個,仲企得好穩陣!

    回覆刪除
  14. 我好衰架,我鍾意影個仔喊樣,等佢大D 睇返可以笑!呢set 相影得好好,好寫實,好sweet~

    回覆刪除