O仔媽當媽一週年的小回顧

, , 15 comments

最滿意的

自滿月以來,一直堅持使用布尿布
由出世至今,我也只買過五包紙尿片。
應該給自己一個讚!
因為最近外出的時間多了;
而且O仔的尿尿是多得驚人的,
所以,我們使用紙尿片的時間比以前多;
話需如此,
O仔是真的沒有多少試過「紅屁股」的! 


最感恩的

O仔算是無病無痛,愛吃會拉不用憂心的小朋友
相比起小時候麻煩多多,周身病痛的O媽,
O仔的「好湊」程度,
是連O婆婆也忍不住說「天無眼」的(唔讚得!)
O仔在六星期大已戒了夜奶,
而且一直是定時定候放落床仔便自己乖乖入睡的!
不用哄、不用抱。
希望孩子一直KEEP住健康快樂!


最遺憾的

只餵了半年人奶,還要只能做到半人奶
雖然一直對於人奶的看法是Optional;
但最終未能成功全人奶是有點遺憾。
我也知道自己未必會再生,
所以這是一個沒有機會翻盤的遺憾呀!


最感動的

每一天下班回家見到一個人仔張開手爬過來然後抱實自己
這一份感動,
我相信大家都明白的。


最不懂得面對的

養兒育女的壓力
不知道大家可有同感,
最難的,
是害怕自己做錯決定!
以前一向自己為自己負責任,
我是感覺非常良好的;
但現在好像是要為另一個人的生命去負責任,
那份壓力大到呢......


最意想不到的
與O爸爭仔
真的,每一晚,
我們也在「爭仔」;
我想抱,
O爸又想抱;
兩個大人,不斷在說
「要爸爸(媽媽)喇,係咪?」


最大非育兒的得著

超乎想像的專注力和高效率
為了可以準時下班,
我在上班時的專注力真的提升不少!
以前,
也會在工作與工作間寫少少BLOG,
現在?只想快一點再快一點完成工作!
好讓我可以準時回家陪O仔!

15 則留言:

  1. o仔真乖,食得訓得痾得,媽媽輕鬆不少架!

    回覆刪除
  2. 小朋友越大育兒壓力越大, 細時只需要顧掂佢食飽瞓好, 而家越大越怕教唔好佢, 壓力真係好大呀!

    回覆刪除
  3. 爭仔-----笑咗, hahahaha
    我唔洗爭, 因為蛇仔明只愛媽媽, hahahahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦。我真的要「爭」呀。

      刪除
    2. 我都唔使爭架,包包愛媽媽,hehe

      刪除
    3. 有時我夜媽媽果時好想佢爭到!!我可以瞓教...哈哈

      刪除
  4. O仔咁好湊好好呀! 媽媽輕鬆不少!

    回覆刪除
  5. O仔真係超好湊!!煩都煩少D呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。人人都話第一個好湊,第二個就知味道,所以, 我都係唔生了!

      刪除
  6. 你寫呢個summary好好呀~ 係好好既記錄同回顧~ =)

    回覆刪除
  7. 一年時間真係哭笑都有,好好嘅人生經歷

    回覆刪除