[30W4D] Two More Months to Go....

, , 29 comments
兩個月後的此刻,小豆應已在我的懷中,希望到時可以順利餵人奶。

30個星期的孕期,我算是屬於比較幸運的一人;

在第一階段,完全沒有所以的孕吐、頭暈,

最多,也只是非常之渴睡,整天也只想窩在床上;

懷孕中期,

除了發現有輕度妊娠糖尿,需要密必監控飲食外,

基本上,懷孕對我的生活來說,是沒有多大的影響的,

我仍然是一個行得走得食得瞓得,追巴士都得的我。

不過,進入尾聲,我可以說是突然之間便由天堂跌落地獄。


終於體驗到為人母親、懷胎十月之苦:

1. 妊娠濕疹

其實,在12、3週時,已發現左腳腳指有點痕癢,當時,以為自己不知在那裡感染了香港腳;

但經皮膚專科醫生的診症,卻斷定本人患的是濕疹;

當時,醫生有開了一些藥膏給我,

但因為當中有類固醇的關係,即使適用於孕婦,

在可忍耐的情況下,我也盡量不用的。

其後,試過Babykingdom內認識的媽咪的推介,買了有機椰油+純OLIVER OIL用,

情況時好時壞,

不過,進入28WEEK後,情況開始嚴重;

尤其是上班的日子,穿了一整天鞋,腳掌出汗,疹症難癒。

有時,真的痕到想斬了隻腳指(主要患處在左邊尾二腳指)


2. 恥骨痛

恥骨,即俗稱三角位個處,

自29週起的偶然隱隱作痛,至今週的持續痛楚;

因為懷孕,身體會出現自動的調節,讓骨盆漸漸鬆弛,好讓能裝下胎兒,更可為順產胎作好準備。這便做就了懷孕後期恥骨疼痛的主要因素。

基本上,我目前的生活是非常「蝸牛式」的,

除了行得慢以外,連轉換POSTURE,如由坐變企,自床上起身等,

基本上,我也是以「續格重播」的方式移動,方能減輕痛楚; 

別以為乖乖躺在床上、一動也不動便沒有事;

其實長時間維持一個動作,然後再移動,那種痛是要命的。

老公在家的時候,簡直是我的「近身妹仔」,

扶出扶入不在話下,更多時候,

是連我轉身也需要幫一幫的。


還有兩個月,

有不少人也會說日後我會懷念BB在肚內的日子,

但我覺得不會,

只想這是又痕又痛的日子快點過去。

有時我也會想,

到底是我年紀大,

或是因為我身子差,

所以才會這樣呢?


29 則留言:

  1. 在甜魔媽媽Yan blog看見你的blog,過來提醒一下,25%妊娠糖尿病患者後來成了糖尿病人,快則3、5年,不要掉以輕心。

    haitang

    回覆刪除
  2. 遲d真係會掛住bb o係肚中的日子架, 因為小魔怪出世後實在太忙太辛苦了!! @@

    不過, 都會適應過來的.. 加油啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢。呢個星期尤其辛苦。好想日子快d過。

      刪除
  3. 我陀Kobe o個陣主婦手痕到爆, 最後唔想'R'到爛肉, 都係照搽有類固醇o既藥膏, 都OK o既, 如果你濕疹無改善, 都唔好死忍呀!! 加油, 到最後幾個Wk, 真係訓覺轉身都難!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家轉身都有少少痛。好難想像你點樣湊住個大又陀住個細呀!

      刪除
  4. 我同你差唔多情況, 最近發現有輕度妊娠糖尿(已經重左23lb)依家先黎控制飲食, 個人有d down~ 黎緊放leave約左幾個飯局....
    唔肯定係唔係恥骨痛, 但左pat痛, 不動不痛, 轉pose痛, 要慢慢行, 上樓梯要抬右腳時有困難, 左腳會唔夠力.
    一齊加油啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我16週起,已開始控制飲食,宜家30週,重左17磅,算是理想的。不要覺得灰,正面d睇,不用之後減得太辛苦嘛。我希望最後兩個月,最多重多5至8磅就好了。

      刪除
  5. 恭喜你做媽媽!!! 妊娠濕疹可以問下醫生食魚油改善, 加油啊!! 照顧BB是很快樂!!

    回覆刪除
  6. say hello again
    我是之前yahoo blog的小皮
    今天在網上尋找尿布的資料 又再次回到你的blog
    一路看才發現原來是你
    加油啊...我才剛剛過了混沌的時間..現在18周

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲會唔會寫blog呀?布尿布係好值得推介的!有問題請講,希望我答到你

      刪除
    2. 我好懶呀...可以認識你們然後在blog或facebook傾計 好似輕省好多
      現在希望可完成為bb親手寫的成長日誌
      我上年辭左職 全職讀書 但寶寶出現 畢業未有期
      明白轉身痛都辛苦...近日老公入左醫院 我在床上無助的感覺 只想大叫及流淚
      我在6周時開始出濕疹 忍到12周 贊育醫生叫我去睇皮膚科免得感染
      你要加油呀

      刪除
    3. 小皮, 試下搽椰子油, 又或者蘆薈啦~ 冬天要注意保濕~ 濕疹好辛苦, 因為我仔都有好勁既濕疹, 到依家都未好返... >.< 你要加油呀~

      刪除
  7. 兩個月的時間真係眨吓眼就會過! 期待跟小豆會面 :)

    我之前都話估自己唔會掛住大肚的感覺, 但其實而家諗返, 當時仔仔在肚內的感覺其實真是好奇妙的!

    回覆刪除
  8. 我都無掛住小B係肚裡既日子, 唔係因為我陀得辛苦, 而係FOCUS係眼前既佢都夠哂, 要應付佢每日既變化都已疲於奔命, 都唔得閒掛念從前... =P

    回覆刪除
  9. 加油呀! 前段輕鬆都有賺丫 =]

    回覆刪除
  10. 加油加油,仲有兩個月,大家一齊努力。

    回覆刪除
  11. 我條腰都好痛,係訓低特別轉身好要命呀!

    回覆刪除
  12. 加油呀仲有2個月咋?時間過得好快呀!就黎見到小豆啦!
    嘩濕疹我絕對感同身受,痕真的很難忍!有無試過physiogel? 中醫可以睇嗎?
    恥骨痛我可以想像!真係辛苦哂媽媽啦!撐住呀!MMM

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah! 你終於留到言喇!!我宜家用緊隻bb專用的bath同oil。好左好多喇。你都加油!

      刪除
    2. yeah! 你終於留到言喇!!我宜家用緊隻bb專用的bath同oil。好左好多喇。你都加油!

      刪除
  13. 真係好快呀。。尾聲嘅日子真係唔係咁好受,不過好快過架,加油呀

    回覆刪除
  14. 我之前都係好想bb快啲出來,但依家就寧願佢係肚裡耐啲,哈哈

    回覆刪除
  15. 我偶然都掛念BB在肚中的感覺架.

    回覆刪除
  16. 唔係嫁,有時我都懷念LITTLEBALL 0係肚入而嘅感覺
    我相信,作為媽媽,都會懷念每一個階段
    加油呀!!

    回覆刪除
  17. 我都幾懷念tarebaby 係我肚裡既日子, 因為o個時真係好開心~

    其實呢, 每一段日子都值得我地懷念, 尤其是如果打算生一個小朋友的話, 每一刻既感受都值得珍惜, 加油呀!

    回覆刪除