[29W4D]身懷巨B?!

, , 11 comments

又到了與小豆一月一次的見面日。

懷孕的過程中,

讓人最期待的,便是在林醫生處產檢照超聲波的時刻,

因為可以與小豆見吓面。

25週時,小豆擰轉了面孔,

拒絕讓我們看看他可愛的小臉。(每個父母都覺得自家小孩是可愛的。)

所以,對於今天的產檢,我是額外期待的。

自懷孕以來,

我的體重管理算是成功的。

不過,可能有點「過於沾沾自喜」,

近數個星期是有點鬆懈了。

由25週時的+11磅,到今天29週半時的+17磅,

真的有點「突然加速」的感覺。

林醫生說,雖然重得快左,

但仍屬於理想的增磅數字,

可是,一照超聲波,

林醫生便說:「嘩,BB好重吓!有1.7kg!有肚腩,肚圍時32週的數字」

難道小豆好似唔似竟然似媽媽的大肚腩?!

而且,超聲波內所見,

小豆的模樣是非常之不耐煩!

皺眉、扁咀的神情,

與本人工作時的樣子是如出一轍!

暫時看來,小豆的額頭似我(較高同飽滿),鼻似老公,咀+下巴似我;面頰同我細佬小時候一樣脹卜卜!!

林醫生說我要更加有紀律地控制飲食,否則會生個巨B(即8磅半以上);

對於屬高齡產婦界別的我是不理想的!

而老公亦再三吩咐我要保持心境平和,少點皺眉。

唔,盡量啦。



11 則留言:

  1. 睇返丁叮啲4D其實我認唔出係佢XD不過頭號fans既丁爸話佢認倒...
    丁叮嗰時係細碼b,一直都細1,2星期,出世六磅半好好生,不過我都聽過有啲估計有11磅出黎得八磅幾,同埋其實佢吸收幾多唔到我地控制,可能你食好少佢吸收晒^^"

    回覆刪除
  2. 其實八磅半唔算巨... 我有啲同事 / 他們的老婆, 身型唔算特別高大, 生出來的 BB 9-10 磅囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太肥唔係咁好,糖尿控制飲食其中一點都係怕生巨b

      刪除
  3. 懷孕中期係增得特別快架, 唔緊要, 之後唔好鬆懈就ok了~~

    btw, BB肥D好照顧呀, Chloe妹妹8.2磅我都好快生左出黎, 順其自然啦! ;)

    回覆刪除
  4. BB size太大如果要順產就可能會困難D!

    回覆刪除
  5. http://tflovingmemmybaby.blogspot.hk/
    我個新BLOG呀~~~
    BTW...如果開刀生...係咪重磅D好D呀?
    我雖然好高大,但我真係好驚難生,所以我一定會好好KEEP住BB的體重
    但SO FAR..BB好似唔係好大...我諗都要谷一谷佢....希望佢都有六七磅啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國人就話重磅好,尤其我都算做肥b唔肥我。但我個婦產就要求高d。想bb 8磅內。

      刪除
  6. 恭喜你.....太忙下沒有追bloggers近況!!! 好好享受過程!!

    回覆刪除
  7. 你一定keep到既~~開心享受餘下既孕期~~
    其實而家好多都over 8oz...不過都係聽e生話..
    我陀b果時成日同自己講, 醫生是專業的...所以戒食戒到自己都驚!!

    回覆刪除
  8. 到時8磅幾真係好大隻呀!

    回覆刪除