轉戰Blogspot分享系列(六)﹣ 「最新回應」功能

, , 18 comments
要在Blogspot增設 Recent Comments的功能,其實很簡單。

只需幾個簡單步驟便成:

1. 在Blogspot的Dashboard版面,選按「版面配置」>「新增小功具」>「Html/Java Script」


 


2. Copy 以下的的Script並貼上至位置

Script: 


原文請按此COPY。




注意要修改紅色字的位置,如我的Blog是tastejplife.blogspot.hk,所以應把"your-blog-name"轉為 "tastejplife"便成了。

又搞掂一樣。

希望幫到你。

更新:

高手即是高手,Koosan 分享了另一個更易更直接的方法。

大家如果覺得以上方法有點煩,可參考他的小貼士:

http://koosan.blogspot.hk/2013/09/recent-comments-settings.html?showComment=1378692691403

18 則留言:

  1. 其實我正在寫篇類似文章,方法有多少出入,到時會連結你篇文章作參考。

    回覆刪除
  2. okay, no problem. 條條大路通羅馬呀!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻~~又有新嘢加,正..

    回覆刪除
  4. 謝謝你的分享,我正在想如何加"最新回應"的時候便遇上你.

    回覆刪除
  5. 請問熱門文章如何加入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在Dashboard>版面配置>新增小工具,你便可以加入熱門文章了。

      刪除
    2. 如何將熱門文章加入分頁處呢?像你這般。

      刪除
    3. 這需要比較複雜的HTML setting... 或者你可以在Blogger Templates 下載一些預製的HTML CODES, 但你仍需要有一定的HTML知識。

      刪除
    4. 我見你個BLOG已有分頁。你進入範本>HTML個處,就可以修改。

      刪除
    5. 但我找不到熱門文章連縮圖的HTML,未能加到啊。

      刪除
  6. 請問點樣可以o係回應入面回應返留言o個位? 我原本都好似你咁, 唔知做乜依家冇左呢個功能…

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋你知唔知文章分類有冇得分大類再分細類?例如旅行入面再分台北咁?

      刪除
    2. 1. 因為你選的設計範本不支援啦。你可以改HTML 或選過另一個TEMPLATE,建議後者。but i just visited your blog, it is fine r...

      2. 你留意到我的分類方法嗎?我都係在TAG上面自己再加細分的項目呀。全人手方法。無SHORT CUT。

      刪除