小豆的二手Moses Basket

, , 24 comments

家住愉景灣的最大好處之一,

便是此區的Bonding非常之強,

尤其是區內的媽咪。

即使大家的膚色國籍不同,

不過,大家均有一致的決心,

為孩子打造一個美好的社區。

我們有一個社區面書群組分享資訊及買賣嬰兒用品。

其實我從來也不會介意小豆用二手物品的,

只是一直也找不到合適。

直至兩日前,在群組內發現有媽媽放售Mothercare的BB籃連搖架,

原價要千多元,現在這個只用了三個月的可愛小籃只售五百蚊;

二話不說,我便BID了。

亦在老公的陪同下,

前往交易。



此小籃將放在我們的床邊,

因為在坐月期間,

我打算讓小豆睡在我的身旁的;

BB床則會放在客房與工人一起;

留待我產假過後才「過檔」的。

希望小豆喜歡這個小安樂窩吧。

# # #

我打算在小豆百日宴後(即不再適用此小籃子後),便會放售。有興趣的,可以預留。

24 則留言:

  1. 初生BB最好就係用呢種,方便好多呀!

    回覆刪除
  2. 我都唔介意好二手物品, 有時真係想買都揾唔到, 所以小豆好幸運呢!

    回覆刪除
  3. basket 可以二手, 但床褥最好唔好用二手呀. (我當時都是借了朋友的 basket 但自己買了床褥)

    回覆刪除
    回覆
    1. BTW 我個仔只瞓了 moses basket 六個星期 :p

      刪除
    2. 我都會去買過新的床褥同床單呀。
      另外,sheldon咁高大,當然好快就用唔到,所以話,呢d用幾個星期就算的野,都係問朋友借或買二手好了。

      刪除
  4. 早知我都買睡籃唔買床…張床三個月就冇用…=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 三個月就無用?咁丁丁瞓邊?

      刪除
    2. 方便埋身食夜奶佢同我地訓…到依家…
      係呢o係你度留言, 你覆左我係咪收唔倒通知架?

      刪除
    3. 你要按右下角以電子郵件訂閱就得。

      刪除
  5. 小豆好幸福, 我嗰時唔捨得買新,我間睡房又放唔落bb床, 蛇仔明一返屋企就要自己學會獨立,訓自己房

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實外國的育兒專家說,讓孩子盡早適應自己的床仔是好事,可以獨立一些,不用太attach to父母呀。

      刪除
  6. 如何改圖,我不太明白,能幫忙嗎?

    "This is default featured post X title" with your featured post title.
    "#" with your featured post URL.
    "Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com." with your slider description.
    Slider image address with your slider image.
    for each featured slide.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩咩仔,你需要在HTML自行修改script,如果你不懂HTML,真的幫不了你。

      刪除
  7. Hi, 我有興趣呀,我edd在1月尾,你大約幾時呀, 因我不在香港長住,BB最多都是用2個月,所以不想買新的

    回覆刪除
    回覆
    1. 1 月尾有點緊呀。
      我12月頭,估計最快都會2月先放呀。

      刪除
    2. It's OK, if it available in Jan, please let me know^^ Thanks

      刪除
  8. 你好, 我預產期係四月, 有興趣買呀, 要怎樣預留

    回覆刪除
    回覆
    1. can you send me an email to cheuk621@gmail.com; i will let you know when I sell the basket.

      刪除
  9. 我預產期係5月呀, 有冇機會有得留呀?! :)

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我仔比較大隻.... 用到兩個月就無用了.....

      刪除