O仔的成長 - 第二個月 (1月5日 - 2月4日)

, , 11 comments
終於也忙完了!! HURRAY!!

農曆年過後正式復工,

實在不能想像產假比想像中完結得快,

更不能想像,原來去到尾聲時,

我是可以這樣的不捨得的 (不捨的有O仔,也有我的悠長假期啦)。

之後,一直在忙,忙到瘋了。



等我快快手,記錄番O仔第二個月的成長紀錄 (記錄於2月6日):
身長
57cm (83%) > 61 cm (77%)

體重
5kg (86%)> 6.25kg (81%)

飲食狀況

一日六餐,四小時一餐,於2月3日那天 (即復工前兩日)戒了夜奶 (感恩!!)
每餐進食約120 ml (四安)

我的體重
尚欠5磅便點到懷孕前的體重


屬於大隻仔的O仔,體重仍然是節節領先。

其實肉眼望著仔,實在不會覺得他是這般重的。

他是屬於「實淨型」的BB仔。

不過,一抱上手,你便知道真的不是「人咁品」,

老公話當O仔是人肉啞令,

每日把他舉高三次、每十吓為一組次,

包大家可以瘦/修手臂!!

自滿月起,O仔便正式成為環保小寶寶,

轉用布尿布,

過程順利又輕鬆。

工人也好,老公也好,

大家也十分合作和支持!

自1月14日那天開始(即5、6個星期大),

我便為O仔施行了「食、玩、瞓」,定時定刻3小時一轉的生活模式。

經過兩星期的「訓練」,他終於在2月3日那天,

正式告別夜奶!HURRAY!!

而且,現在的他是不需要「哄睡」的!

雖然偶然仍會因為「瞓唔到」而「喊睡」。

不過,也只是偶一為之而已。

現在的他,會定時根據既定的時間表自然入睡。

例如,每日下午4時飲奶過後,

我們會讓他坐在HIGH CHAIR上半小時至45分鐘;

然後在下午5時15分再把他放落床仔,

安頓好後便離開房間,

他便會在5時20分至5月40分之間自己入睡。

坦白講,

作為一個母親,

請容許我給自己一個讚。

這實在是一個不易行的訓練,

當中亦曾因為O仔未能適應而對此有所動搖。

不過因為我是一個Working Mom,

我比較想孩子的作息較為定時,

便可以減低讓工人自行作決定的機會。

工人嘛,她只需要根據我預設的時間表餵奶、跟O仔玩、然後放床仔;

之後她便有90分鐘的「其他時間」,

她可以處理家務/食飯,又者休息。

她的生活不會慌亂,

我亦放心多了。




11 則留言:

  1. O仔好大隻呀, 唔似兩個月BB呢~ 唔怪得你可以極速瘦身啦! 勁!

    回覆刪除
  2. O仔個樣好歎呀~~ XD
    你TRAIN左O仔跟時間表幾好WOR, 最正就係可以間接控制埋工人姐姐既工作, 一舉兩得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係wor, 不用擔心要佢做太多決定。到咁上下,我開cam睇吓,有咩情況都易跟一d。

      刪除
  3. 好利害可以train到o仔跟時間表同可以自己入睡,絕對是做媽媽的成功之二!!!
    希望我都可以盡快有時間表!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你囝囝同O仔差不多大的,你試吓訓練佢。慢慢會得的。加油。

      刪除
  4. 好喜歡看 BB 熟睡的樣子, 好 sweet~

    回覆刪除
  5. 成績好好, 媽媽叻叻! 不過o仔始終仲細, 可能仲會改架~~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 不要哄抱,不要搖晃。夠鐘就放佢落床。當然不可能一次就成功。佢喊都唔抱,只用手拍拍他並跟他說話;我會重複說著「大個仔喇,自己瞓;瞓醒又見到媽媽,媽媽再同你玩。」。

      開始時,佢會堅持十幾廿分鐘,慢慢就會越來越短,最後,就唔會再扭。

      俾多少少耐性同堅定。

      刪除
  7. 嘩你咁快train到,我都係包包四個月大先開始train,因為佢太細時唔忍心!不過佢大左,就睡少左,醒訓左,唔係下下可以跟timetable呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不會狠心呀。我又唔會唔理佢。只係唔抱。佢唔瞓我就不停拍吓拍吓佢,同佢講野咁囉。

      刪除