二手筍貨入手!

, , 2 comments
見到Ajay媽媽分享圍欄,

等我又快快手講吓先。

其實,O仔只有三個多月大,

買圍欄這碼子事像是太早了吧。

不過,我這個精明眼媽媽,

見到筍野又豈能輕易放過呢?

其實,

我也不明白為甚麼那些「膠膠」的圍欄要買得這般昂貴。

說真的,

塑膠並非一種貴價的材料呀!

而且,我一直傾向選購實木材料。

一來感覺更加實淨,

二來覺得木材的手感應該更好吧。

不過,實木圍欄的起錶價是港幣二千!

所以,我一直有留意愉景灣的二手市場。

終於,在二月底三月初時,

讓我「捕」到有媽媽放二手(可能是三手或四手, but, who cares?)

以HK$450 購得此Mothercare 實木圍欄,

真的是「抵到無朋友」。


另外,同一位媽媽更挑了一大堆二手衫出來,

讓我可以10蚊件,

對,是10蚊件咁買入十多件6-18個月的外出服。


有POLO,有BENNETON;

有GAP,亦有ZARA;

真的好抵。

教我如何可以不愛愉景灣這個社區呢?

2 則留言:

  1. 啲奸商標榜 "安全", 媽媽就會乖乖付上銀両.......我算係 "度縮" 媽喇, 哈哈, 要度咁耐先捨得買國貨咋
    以前仲陀住蛇仔明, 好想乜都買新俾佢, 乜都俾最好佢, 覺得 "一件衫仔值幾多錢? 買新啦!"
    做咗人呀媽, 知慳識儉咗, 同埋知道其實用舊唔係錢唔錢嘅問題, 係浪費嘅問題, 其實好多衫仔都係著1 次2 次, 新淨到爆, 可以多啲bb 著, 真係會環保好多
    絕對支持二手嘢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    講時講, 可唔可以幫我留意吓仲有冇二手圍欄??? 蛇仔婆婆又想要呀~

    回覆刪除