O仔副食之旅 ﹣ 起始篇

, , 9 comments


在O仔滿4個月大時,

我便開始認真思索該如何讓O仔嚐試副食。

一與以往,

搵番本好書是不可或缺的任務。

我甚至在台北獨遊時(對,我在四月初一個人飛了過台北散心),

在誠品打書釘8個鐘,

看了近十本有關嬰兒副食的書籍,

把以下這一本來回家。



內裡有清楚的基礎知識,

更有不同時期嬰兒可開始試食的種類;

超過205道「菜式」,

真的「總有十款八款合心意」!


O仔出世時,

收到其中一份禮物是PIGEON的Home-made副食工具:


價錢不知,

但相信不貴,

O仔的第一道副食品 ﹣米糊,

便是靠這套工具完成的!


上圖左     把煮熟的白米「樁」成粉狀

上圖右     加水,大火煮四分鐘 

下圖左     過篩,去除雜質/粒狀

下圖右     完成圖,槳狀的米糊

O仔試第一口時,

是皺眉的;

不算很愛吃,

但也不抗拒呀。

每天吃三至五口,

逐少逐少的加上去,

現在,也吃得津津有味了。


我這個雙職母親,

當然無可能每天弄新鮮的給O仔享用啦,

所以,專登買了兩款有蓋的冰格,把食材和煮好的糊仔分開冷藏。



這款冰格一層有7格,

每格剛好可放約10口糊仔,

一次整一星期份量,

每天提取一格份量,

蒸熱,放暖,便可吃了。

係咪好方便呢?

為了可以再加快蒸熱和煮糊仔的速度,

我心儀了beabe babycook Pro

香港行貨填HK$1,599,

就算容量細少少的Classic款, 

也要HK$1,399;

有點少貴;

也是時候發揮我搵二手貨的小宇宙,

一個晚上,

便搵到一個了。

HK$400,8、9成新!

即買!


十分期待開始使用此機,

為O仔親手多做愛心副食!


9 則留言:

  1. 嘩.~~~~ o 仔突然大個咗咁多咁嘅
    對上一次見佢仲係粉團狀喎~~~
    節節手, 姨姨想咬佢一啖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,姨姨你再唔同O仔見面,佢就黎識爬了!

      刪除
  2. 原來香港都有babycook賣!你真係好有心機!

    回覆刪除
  3. 你連米糊都自己整好勁呀!
    七格冰格 seems good! brand name and where to buy?

    回覆刪除
    回覆
    1. It is not difficult to make r... buy the book la.. it is very good.
      no particular brand name, just bouhgt at CitySuper@IFC, I believe CitySuper elsewhere and/or Aeon, Sogo should have something very similar.

      刪除
  4. 我都係一早就問定營養師朋友應該睇咩書 (0個時仲未生), 仲俾個friend 笑咁早. 結果拖到而家個仔差唔多4個月都未買 XP

    回覆刪除
  5. 我都諗住買呢個
    share一下用後感呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 用後感要等,但可快手講句:買啦。

      刪除