【試】O仔固食之旅 ﹣一個月!

, , 12 comments




轉眼間,O仔已步入了固食體驗一個月;

這個月,

我主要以Home-made 糊仔為主,

試了純米糊、薯仔米糊、南瓜米糊、紅蘿蔔米糊及菠菜米糊。

滿六個月,

我決定挑戰 ﹣魚仔糊!

為何說是挑戰?

因為O仔爸是不。吃。魚。的。人!

我一直也怕O仔似爸爸般抗拒食魚;

所以,

對於食魚這一個環節,

我是非常緊張的。


這個星期天,

我準備了三文魚,配以預製高質米糊產品HiPP,

弄出了一味非常有魚鮮味的三文魚糊!


  1. 把三文魚必成粒狀;
  2. 煮熟;
  3. 用Pigeon手動磨糊組合「摏」碎三文魚;
  4. 準備200ml的水,把20g HiPP米糊放入,並加入三文魚碎;煮約十分鐘。
  5. 搞掂,有得食!



1.  2.

3.  4.



新進小食家林O仔先生一試,

唔!好好味!

仲不斷追吃食足一大碗!

讓我這個做媽媽的終於放下心頭大石!




題外話:

進食魚糊仔當日,

與2013年12月媽媽組的媽媽們一起探討過甚麼時候才應開始試食魚/海產;

有人說半歲7個月左右,

有人說要滿一歲才好;

我這個Research怪一聽到,

當然要上網Research吓啦,

外國網站專家解說,

以前普遍說法是滿一歲才吃魚類,

但2008年American Academy of Pediatrics' (AAP) Committee on Nutrition發表了一篇報告,

指出其實無實質証明早開結接觸魚/海產會引政食物或腸胃敏感。

遲開始亦不代表不會有問題;

因為敏感與否根本不在乎於甚麼時候開始接觸呀!

聽落又幾有道理!


所以,

我都係不理會咁多喇。

但仍要緊記,深海魚是萬萬不能養嬰孩進食,

因為重鉛呀!

# # #

關於HiPP

HiPP是全球最大的有機原材加工商。是一個百年德國品牌。

這個品牌的產品只使用有機原材料,經過非常嚴謹的測試,比一般歐盟認證更為全面及高要求。

據其網頁指出,每項產品也必須經過超過260種測試,確保品質,方可面世!

對於一向愛用德國牌子產品的我,

這絕對是信心的保證!


12 則留言:

  1. o仔好乖呀!我包包頭兩次都唔肯食,應該唔鍾意腥腥地嘅味道!我覺得唔到source都有唔同講法,所以都係要睇返個別bb發展!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉.. 太多資訊,都唔知信D邊個... 有時.. 我都傾向信傳統... 會問吓我媽... 睇吓佢有無咩COMMENT啦!
      魚魚.. 真係要食呀... 幫助腦部發展!

      刪除
  2. 諵B都好鍾意三文魚架, 每次有三文魚就好快食晒D粥, 不過人地都有話三文魚唔可以食太密, 我都係一星期2餐咁, 諵B婆婆會俾佢食下其他魚
    做人媽咪都係盡量俾健康野佢食, 但有時真係避無可避呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 我唔識買魚... 所以只敢買三文魚.... 等我再Explore吓其他選擇!

      刪除
  3. 好叻呀。。。O仔!! 鍾意食魚係好緊要。
    (唔係嚇你,小檬細時都好鍾意食魚。。唔怕腥,不過而家就唔肯食,因為佢唔鍾意啲淋bat bat嘅野。。。嗚嗚)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔鍾意食淋BAT BAT的野..... 唯有整多D爽口的魚魚啦...
      真係好多男生都唔鍾意食魚.... 要迫迫佢!

      刪除
  4. 我同老公都唔太食魚.... 所以阿仔食魚果部分...就由婆婆主理~ XD 好在阿仔無學我地兩公婆D衰野, 佢好LIKE食魚.... =P

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己都係偏食王... 宜家做人阿媽就教個仔唔可以偏食... >.<
      我都要好好克服我有一條水蛇春咁長唔食的野!

      刪除
  5. 食三文魚有益呀, 我大囡都好鐘意食, 佢仲叻到識lur骨添啵, 哈哈~

    回覆刪除
  6. 我都要開始呢個solid生涯先得!加油!

    回覆刪除
  7. haha, 好可愛的食相~~~ 咁為食, 真係令媽媽少好多煩惱啊! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 第一張等住餵,我都覺得佢個樣好為食... :)

      刪除