【育】O仔的成長 ﹣ 9個月 (8月5日至9月4日)

, , 18 comments
我個人認為,

這個月份的BB真的是最好玩的一個階段。

有反應、開始講野、而且會嗲;但又未懂駁咀。

最是天真無邪的階段!

要好好享受!





身長
77cm (>100%) > 75 cm (>100%)

靠估;雖不中,亦不遠。
總之,是比較高的小孩。





體重
沒有磅,不清楚;
估比上個月重了一點。
但,仍是較瘦的人仔。

飲食狀況

繼續三奶兩固、1 果蓉Morning Tea、1零食小餅Afternoon Tea。
但每餐奶的份量加了些;飲6安半至7安;
食這方面,一向不太需要擔心;
O仔是一個貪吃的小孩。
不過,有一點讓我非常頭痛,
便是,他。不。肯。飲。水。
其實之前是OK的。
但自從7個月時病過,餵過藥;
佢就好抗拒飲水。
成日覺得飲水之後就是要食藥咁;
唔知可以點。
希望有高人路過可指點一二。

生活時間表
0700     飲奶 (7安)
0745     親子聊天時間 
0815     兒歌時間
0900     落床仔,自然入睡
1000     在Playmat自己玩及第一節故事時間(工人進行,一英)
1030     Morning Tea 
1200     粥仔(一碗半至兩碗)
1230     落床仔,自然入睡,聽classical music (一睡兩小時)
1500     飲奶(7安)
1600     工人帶落去公園/廣場玩
1700     回家
           在Playmat自己玩及第二節故事時間(工人進行,一中(點讀筆))
1900     粥仔(一碗半至兩碗)
           媽媽伴玩、伴讀時間
2100    飲奶、入睡,Kiss Good Night

這個月,工作好忙;
實在沒有時間,沒有力氣去講故仔;
明顯地,這個好動的小孩不太會坐定定聽故仔了。
媽媽要努力一點才可以!!

這個月,曾經有兩三天因為出牙仔而瞓得較差,
但也只是兩三天罷了。
轉個頭,又繼續O仔好食懶做的豬仔生活。


身體發展
我只可以講,
O仔是屬於好動(但膽小)的男孩子!
他真的可以無時停,
自己一個人,
也可以由東爬去西,
由南碌過去北的動過不停!
最搞笑的,
是他聽到音樂時,
會手舞足動的!
好似落左DISCO咁,
起勢咁「UN」!


基本上,他是可以單手扶住企。
看己扶住任何物品,包括沙化,我的膝頭,或是工人的大脾,
也可以二話不說地站起來!

不過,這位有個性的小孩,
是不會聽從任何指令的;
你叫他企,如果他不想,他是會完全不理會你的!

爬,仍是最出色的一環;
他會追住家中的貓爬的;
貓貓也怕左他!

拿東西算唔錯(其實無比較其他人,只是自覺唔錯),
可以自己放餅仔入口,
可以自己從盒仔內拿玩具出來(但不懂放入盒仔);
可以自己拿著新買的燈籠!






說話及指令
和上個月沒有太大的分別,
仍是懂得
Baba, Dada, Mama, 叻叻, MumMum。
但會E E R R多左;

嘗試教WAVE HAND(講BYE BYE),但不成功;
教左HIGH FIVE兩個月 (同人玩),時得時唔得;

另外,我也開始讓O仔自己去選擇;
選玩具,買燈籠,甚至揀出街衫;
我也是讓他自己去選的!
你別少看孩子,
其實他們是懂得,且有個人喜好的!
就以燈籠為例,
我其實是想買兔仔款的;
但掉亂位置三次,
O仔仍是算楊桃!唉,那便算了!
衫仔,他也有明顯的喜好;
他不太喜歡卡通公仔;
但頗喜歡星星圖案及小熊公仔。
當然,
我家行的,
是有篩選的「普選」;
是在媽媽嚴格的挑選後也讓他去選擇的。

我希望慢慢培養O仔獨立,有思考同有決斷力的個性!
不要少看這些小事呀;
孩子的自信和自我形像,
是可以一點一滴從中建立的!



這張兒童沙化,是O仔自己試坐後,我才買的;
回家後,
他見到張沙化,
大聲笑左好耐;
自己不懂得坐上去,
也覺過去摸來摸去;
坐著,又笑了。

孩子,其實已有思考的呀!

大家也繼續努力吧!

18 則留言:

  1. 可唔可以試下比D煲蔬果水O仔試試? 例如粟米水, 等佢知道水可以有好好味既, 唔一定係食藥水. 唔飲水對之後食固體都有影響, 因為會好難去poo poo

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係一個好提議,會試。
      宜家就係飲奶時開稀一D囉。:(

      刪除
  2. 沒有見過他追貓貓的情況,哈哈。
    A衣服太少,無得選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. O仔來來去去都係Do Re Me之嘛.... 三選一.... 叫做有少許選擇!

      刪除
  3. 嗰時我煲米水俾蛇仔明飲, 我媽話又有益又唔甜喎
    你都試吓, 稀稀哋可以架喇

    回覆刪除
  4. 或者試下用唔同的容器俾佢試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一二次騙到... 第三次一定唔得。

      刪除
  5. 飲水方面可以大人喺佢面前飲,等佢學? 揀衫方面我仔都好有要求,有時仲幫我揀埋:「媽媽,呢件!」好攪笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用埋佢個杯去飲俾佢睇喇.... 都唔係好WORK... 用匙餵都飲到一D

      刪除
  6. 追月夜快樂! :) 遲D BB越來越有主見, 越來越多諗法, 真係會越來越難教, 加油呀!
    飲水方面, 其實冇野work得過俾一個大D o既BB係佢面前飲水, 搵下有無依d對象?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗.... 或者要約吓D朋友仔出來先得!

      刪除
  7. O仔好高啊! 諵B又係唔飲水, 每次都要我飲一啖佢先肯飲一啖, 近來連呢個方法都開始唔work, 唯有煲d有味水俾佢, 佢每次去poo poo真係喊得好慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. O仔唔飲水...但POO POO又無咩野咁... 不過...我俾奶時... 會加多少少水咁囉....

      刪除
  8. 0仔真係大隻B呀,同埋食野真係食得好好
    我細細仲係飲緊5安奶,而且唔係餐餐清架
    不過我細細似我..勁吸收,已經21-22磅了

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩... 重過我家O仔呀... 佢應該20磅到咋。
      但就只長高唔長肉。我都想佢有番多少少肉地......

      刪除
  9. 我個女都吾愛水,可能真係無習慣比佢飲啦! 不過如果我用spoon feed佢又會飲少少既.....

    回覆刪除
  10. 我超贊成是有篩選的「普選」

    回覆刪除