【育】O仔的成長 ﹣ 10 個月(9⺝5日至10月4日)

, , 21 comments
近來香港的「氣壓」很低,
「氛圍」亦非常之差勁。
眼看身邊的朋友同事明顯撕裂成兩派,
感覺不好受;
再加上當前「起底」文化的盛行,
讓我不得不一再三思如何可在「分享」及「私隱」中取得平衡;
不是沒有想過永離網界的;
但,難道真的要生活在遠古時代嗎?
唯今之計,只好萬事小心吧。
這真的不只是「事無不可對人言」可安慰自己的時代了。




# # #

十個月大,
已成為了一個小人兒。
林O仔本身的外貌較真實年齡為大;
再加上身長腳長,
目前,已完全沒有丁點嬰兒FEEL了。
為母的本人,
是有點掛念初生時的O仔的。

9個半月大開始,
我們終於送O仔上PLAY GROUP了!
對於PLAYGROUP,
我的期望其實很簡單,
讓O仔多接觸陌生人,多接觸廣東話,多參與活動!
同埋,讓獨立專業的導師評估O仔的成長,
新手媽媽,其實是很多事情也不懂得,亦非常驚青的!




看書(OR 揭書?),
仍是O仔最大的興趣;
最喜歡的,
是Oxford Path的Kaboo,Bob the Builder和小狗哈利。
一聽到Kaboo的聲音就笑,
一見到Bob the Builder套書便會「Un身Un世」,
一拿著哈利系列的書便只想望著小狗,不讓媽媽揭過下一頁!






身長
沒有量,但目測O仔肯定是高瘦型小孩。






體重
沒有磅,不清楚;
只可說,O仔是一個沒有肚腩仔的BB。

飲食狀況

繼續三奶兩固、1 生果Morning Tea、1零食小餅Afternoon Tea。
每餐奶的份量維持在7安;
可能因為是比較活躍的關係,
所以,喊肚餓的情況多了。

食這方面,仍然不用掛心;
有時,
跟我們出街時,
我也會給他試試這、嚐嚐那。
我也承認,
自己是一個屬於粗心大意型的媽媽;
也不大介懷他的飲食;
as long as 不過份,
便可以了。

飲水方面,
經過大家的經驗分享,
有丁點進步,
但,仍未做到媽媽我的期望;
算啦,
有進步總好過停頓不前;
希望會越來越好啦。

生活時間表
0700     飲奶 (7安)
0745     親子聊天時間 
0815     兒歌時間
0900     落床仔,自然入睡
1000     在Playmat自己玩及第一節故事時間(工人進行,一英)
1030     Morning Tea 
1200     爛飯仔(一碗半)
1300     落床仔,自然入睡,聽classical music (一睡兩小時)
1500     飲奶(7安)
1600     工人帶落去公園/廣場玩
1700     回家
           在Playmat自己玩及第二節故事時間(工人進行,一中(點讀筆))
1900    爛飯仔(一碗半)
           媽媽伴玩、伴讀時間
2100    飲奶、入睡,Kiss Good Night

每一天落街街玩便是O仔最開心的時光!
他會眼定定的望著比他年長的哥哥姐姐玩,
有時,
也不禁問,
他是否太寂寞了呢?




如果你問我,
林O仔最讓我欣慰的一點,
便是他的作息非常定時;
對於新手媽媽來說,
這一點讓我的日子易過好多;
有時,當發現他不能如時入睡,或不肯進食時,
我也可較易知道他可能是出牙不適,或是生病了。
希望孩子可以KEEP住這一點,
讓媽媽的生活易過一點呀。


身體發展
繼續爬,
而且終於可以Tummy-off地爬了。
睇得出林O仔比較「懶」同「HEA」的性格,
唉,可怕的遺傳因子;
跟我家小弟是如出一轍的!!!!
即是說,可以瞓時不會坐,
可以坐時不會爬,
可以爬時不會企;
總之一句,
達到目的便可,
懶理過程!!
例子一:食星星餅
教極,也拒絕練習用前二指;
不是做不到的!!我見過他成功的;
但是因為用整隻手易於控制,
而且進食亦毫無困難,
所以,便繼續成隻手去拿餅仔,又成隻手咁放入口!
你捉實右手咩,他一秒內用左手進食;
到無捉實左手時,他做笑笑口食右手進食;
完全是「吹佢唔脹」!!

行呢一方面,
我是不心急的;
因為也想他多爬一點呀!
林O仔這個懶豬仔呢,
其實已可以好似隻蟹咁向橫行,
但讓未勇敢地跨出第一步。

至於企,
林O仔已可不用扶住的情況下企幾秒啦;
但很快,
便會「DUM」一聲的坐低。

這個月,
除了識從盒中取玩具出來,
也懂得把玩具放回盒中了。
孩子,長大得太快了吧!


說話及指令
這個月,懂得的音好像多了:
Baba, Dada, Mama, 叻叻, MumMum, lala, 
而且有雙音,例如Ar ba, Ar Ma 等
最鍾意叫Ar ba,
咩都是Ar ba,讓人啼笑皆非。
另外,這個月的O仔好喜歡扮怪獸,
有時,會好似恐龍般低吼一陣,
然後又自己偷偷笑了。

一直努力教WAVE HAND(講BYE BYE),終於叫做成功;
十次有八次會做,
宜家去邊做咩都叫佢講BYE BYE 同WAVE HAND。
HIGH FIVE已做得不錯,
「俾俾」是這個月教得最多的;
亦開始做到;
另外,
我們也發現O仔是一個會「讓人」的人;
不要看他牛高馬大,
次次去PLAYROOM,PLAYGROUND玩,
總有小朋友走過來搶佢玩具;
他嘛,總是好脾氣的放手讓人玩;
工人說,有時,O仔也會悶悶不樂地望住別人搶走的玩具,
但一次也沒有再去搶回來;
對於這一點,
我也是欣慰的;
雖然我們沒有刻意教他禮讓(畢竟還細),
但也沒有讓他太過「個人主義」;
我也清楚讓工人姐姐了解我的期望,
所以,工人姐姐也頗配合我們的教導。

我承認,
我是幸運的!

育兒的道路還有漫長的日子要走過,
在見步行步以外,
真心希望孩子成為一個謙和有禮,自律自重的人。





21 則留言:

  1. 小朋友大得好快呢!媽媽好叻!繼續努力!

    回覆刪除
  2. o 仔好man 呀, 而且仲帶點謹慎嘅man 味, 長大會係個知分算嘅男人, 係咪似你?
    性格嘅嘢原來真係天生架

    回覆刪除
    回覆
    1. auntie oiyee..... 膽小同謹慎.... 真係睇大家點睇啦... XD
      但... 性格都係屬於似我的.... LoL

      刪除
  3. 食星星餅同木木簡直係朋友,木木小朋友的STYLE係,原來DUP低頭用口就食到,連手都懶用...

    回覆刪除
    回覆
    1. 跪求木木公主不要讓我家林O仔發現此絕技...我肯定...絕對肯定如果林O仔發現左... 佢一定唔會再用手拿餅仔.... >.<

      刪除
    2. 我包包係寧願唔食都唔用手…… ╮(╯_╰)╭

      刪除
    3. 包包小王子真係咁唔鍾意食?XD

      刪除
  4. 你形容O仔性格禮讓, 同我仔有D似啊~ 佢都係俾人攞左野都唔出聲架... 但大大下佢就會識"捍衛"自己既東東, 依家我仔會保護自己既野唔俾人搶到, 同時佢都唔會搶人野亦唔會推撞人, 做媽媽既已好安慰嘞~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀... 我也希望O仔日後懂得保護自己.... 適當的反抗是需要的... 但... 不要搶人野不要推撞別人,不要太個人主義便好了!

      刪除
  5. o仔好似已經好懂事,又斯文呢!
    我包包係搶人野多,畀人搶野更加呱呱嘈,但佢仲細,似懂非懂,真係有排教

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實說到底就係同膽小怕事!
      小朋友仲細,慢慢教.... 會搶又煩,不會搶其實都一樣煩... 怕佢唔識保護自己呢.... 做阿媽呢... 就咩都煩一餐!

      刪除
  6. 好耐無黎睇O仔~佢睇書個樣好認真呀~~~~~
    O仔既時間表令好多媽媽都好羨慕呀!媽媽叻!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Credit should go to Theo... Never intentionally set this up but he is quite a disciplined boy.

      刪除
  7. May i know the place for the last picture? And the seat belt is coming with IIMO? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. It is Discovery Bay. The safety belt was originated from my stokke high chair and we just DIY a bit for the tricycle use.

      刪除
  8. 想好奇一下O仔讀邊個PG
    我都搜集緊資料,雖然阿B下月才出世﹗
    緊張控媽媽的我...
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見好多人推介,不過好似不同CENTER質素有點參差。

      刪除
    2. It really depends on yiur expectation I would say.

      刪除