林O仔上學去 ﹣ CPDA Playgroup

, , 17 comments



之前也說過,
因為是獨子的關係,
也因為家住「國際鄉下村」,
林O仔對於中文/廣東話的認知是偏低的;
所以,
在半歲的時候,
也和O爸決定提早讓O仔上PLAYGROUP。
本來,
我們的如意算盤是在O仔會行時才上堂的。

當身邊不少朋友也在尋找以英文,或雙語進行的PLAYGROUP時,
我呢,
便是著力於尋找純廣東話的遊戲班。
因為有朋友認識教CPDA的導師,
找加上價錢實惠,
且可爸媽同時上堂的關係,
沒有做太多RESEARCH(不似我!!)的情況下,
便送O仔「上學」了!

先說說我們對PLAYGROUP的期望:

  1. 與其他小朋友相處的機會
  2. 學習「上課」的模式
  3. 更了解孩子的發展
每一堂開始前,
也有「玩具時間」;
我們家少玩具,
這一節,
O仔是頗開心的。
而且,
重點是學習收拾玩具




然後,會唱歌仔學習打招呼
跟著,便開始進行不同的活動;
多是一些和感官類、感統類及或大少肌肉訓練的小遊戲。










上了三堂,
有些活動O仔的表現是喜出本人望外的;
同時,
亦有部份活動(尤其是聽指令的),
是非常之HOPELESS;
我們沒有不開心;
亦沒有因此而「特訓」孩子;
畢竟,
我們想要走的,
是蒙教路線呀;
就循著他自己的步調慢慢成長吧!
O媽我,
是不心急的(真的很難相信這句話會出自我口!)

對於CPDA的PLAYGROUP,
大致上,
我是滿意的;
因為:
  • 我學了一些從未曾想像過的活動可跟O仔在家玩;
  • 我更了解O仔;他的長短處(as of this moment)
  • 班細人小,兩位老師,兩個小朋友,兩PAIR父母;Good fit!
從PLAYGROUP中的觀察(包括老師的評語):
  • O仔是力量型,大肌肉表現出眾;爬高爬低無難度
  • 比較有自己的想法(是行蒙的成果?),如老師教疊杯,他一開始一定會自己慢慢摸、聞、甚至用咀去嚐一嚐,才會開始活動
  • 不懂跟指令(仲細,我不心急)
  • 前二指表現零分
  • 對人細膽,但對於活動又比較勇,非常願意試遊戲
  • 專注力OKAY
  • 喜歡音樂
  • 節拍感不俗
對於Motherhood,我的感覺越來越好,
即將進入‘Level 2’
在養兒之外,
讓要開始教導了;
感覺有點緊張呢!








17 則留言:

  1. Hi, i am also looking for the playgroup for my daughter who is almost 6 months old, can you tell me where you join the playgroup please?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我JOIN CPDA,有好多CENTRE,你可以去睇吓資料:
      http://www.cpda.com.hk/course-playgroup-for-infants-toddlers.html

      另外,聽人講幼潛都唔錯... 你可以去望吓...

      我覺得差不多.. 就JOIN左個有人推介的.....

      9個月到開始,便差不多了....

      刪除
    2. thanks a lot, let me check it out then.

      刪除
    3. which center did you pick? Thanks.

      刪除
    4. 有個朋友個BB超級大碼,到了9個月都未爬。後來參加了幼潛,說改進了許多。就算BB超級重都可以四腳爬爬。

      刪除
  2. 班細人小,兩位老師,兩個小朋友,兩PAIR父母 - 很好啊.

    回覆刪除
  3. O仔外表仲好baby, 但俾人感覺(活動方面)好大個仔呀! 咁快識講咁多野都好叻呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇相好大個仔,但見到真人又會覺得佢小朋友.....
      多野講呢點.. 應該係似我!

      刪除
  4. 諵B聽指令都係比較弱, 都會有少少唔開心, 我都要學習下放鬆D~~

    回覆刪除
  5. 同意你講,循著小朋友步調成長。小朋友仲細,要識自然會識,父母責任係比個安全環境佢探索,唔需要迫。

    回覆刪除
  6. O仔會自己探索玩具, 証明係蒙的效果啦~~好好呀~~~^^

    回覆刪除
  7. 香港地小班教學真係好難得, 我上過8位小朋友既班, 當中有D 超勁活躍, 估都估到個班係幾咁混亂, 聽到老師講野已經好好...

    回覆刪除