來回地獄又折返人間 - 我的兩星期全職媽體驗

, , 13 comments



對於一個慣於在職場上「運籌帷握」的O仔媽來說,

只可以用「來回地獄又折返人間」去總結這兩個星期「沒有工人、沒有長老幫手」的全職媽生涯。

坦白說,即使我已有充分的心理準備;

即使老公每天已盡量早點回家「接更」;

一手一腳照顧精力無限的O仔,

要準備一日三餐,洗衫洗尿布洗碗洗奶樽,

還有吸塵抹地清潔收拾;

以及擔任「三陪女郎」- 陪玩陪唱陪睡,

第一日,

我真的適應不了,

忍不住在下午五時左右背住個仔喊左出來呀!


然後打電話給老公求救,

目前長駐澳門工作的老公真的鞭長莫及,

十分多謝那天得到水晶梨媽、Ajay媽同小檬媽的鼓勵,

喊完便繼續努力吧!

經過兩三日的「震撼」式相處,

我覺得真的無理由自己「搞唔掂」個仔的!

不服輸的性格、慣於計劃籌謀的性格是絕對有助克服困難的!

三天後,

我已逐步掌握到當全職媽的一點「技巧」,

以及如何善用每分每秒!

Time Management Skills絕得因此而「再上一職樓」!

我覺得重點是:


  1. 讓孩子學會獨處 - O仔一向擅於獨處,亦慣會一個人玩,所以每天也有少少時間可以讓我處理家頭細務的!
  2. 盡量讓孩子有一個固定而頗長的午睡時間 - O仔基本上是可以玩到超累才瞓,然後一覺也可以瞓兩小時的!兩個小時,也足夠我做很多事情了!
  3. 安排多點活動,放電、減少玩具收拾!

我真心覺得自己這兩個星期的表現是值得嘉許的!請熱烈的掌聲給我一個讚!

也向所有沒有工人、一腳踢的全職媽致敬!






13 則留言:

  1. 我唔會比一個讚嘅,因為我要比你十個讚!!
    你真係好叻,兩個星期如果比我應該會巔咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一拖二,再加上慢郎中老公,我怕會發生命案!XD

      刪除
  2. 絕對明白, 我一個湊兩個, 更加覺得自己係超人!
    不過咁, bb大D又會好D, 至少午睡時間會長D, 又會瞓得lum d...
    仲有9 days to go, 我都要繼續加油~~~~

    回覆刪除
  3. 你已經好叻啦!我試過同兩個單獨相處一日....我已經癲了!加油加油!

    回覆刪除
  4. 習慣了有工人姐姐幫手, 開頭無人幫手要一腳踢真是需要一段時間適應, 不過...後期你攪得掂啦 :)

    回覆刪除
  5. 平時姐姐放假自己湊我都已經覺得好攰,你要湊兩個星期,勁呀!

    回覆刪除
  6. 我深信,姐姐做到既野,我地媽媽都會做到既,加油!

    回覆刪除
  7. 勁呀!我要向你學習!!!
    我嚟緊都大鑊,有兩三個月去澳洲,一樣無工人無親人幫手,連playgroup都無,諗到都頭痕,不過我仔同o仔一樣,可以自己玩到一個鐘左右,同午睡正常都有兩個鐘…希望到時我唔會痴線啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩三個月?我估我真係會痴左線。XD
      陪老公去進修?

      刪除
  8. 係無人幫手嘅情況下你都做到兩星期嘅全職媽媽...真係值得俾好多個讚你~
    加油, 媽媽最強!!

    回覆刪除
  9. 讚讚讚! 媽媽你本身已經咁叻,要做起上黎一定做得出色!

    回覆刪除
  10. 全職媽媽唔易做, 我12月都做左2個星期....癲左...BBB日日被我特訓一樣!哈哈哈~~~

    回覆刪除