【育】O仔的成長 ﹣ 歲半

, , 6 comments

歲半!終於可以好型咁唔洗用1X個月去表達有幾大了。

真的不能不感歎,

有孩子的生活,

好似日日都以「光速」進行咁樣,

唔覺唔覺又一個月。

這個月嘛,

O仔學會了「跑步」、學會了「不扶住慢慢落樓梯」、學會了「一個人在遊樂場走來走去咁玩」。

那種感覺是,O仔是一點BB味都無的。

同時,O仔也學會了「發忕憎」,不如意時會「假喊」(但有眼淚的,演技好到無朋友!)。

我呢,就通常會要求他冷靜下來,開口告訴我想點樣(不外乎想抱和不想瞓覺);

冷靜講到,我都會如佢意,

因為,我不喜歡他扭。

所以唯有同佢講數、講道理。


身高不肯定

體重不肯定,但唔覺有重到


飲食好番好多,無咁麻煩。


身體發展
So far so good咁啦。無咩特別。


說話及指令
單字方面:
(Noun) Cat, Car, Dog, Bird, Bus, Nappie, Apple, Door, Banana, Bear, Baba, Mama, Byebye, Hi, Nose, Ears, Book,書, 手, Shoes, 包, 錶, 餅, 魚, Fish, 車, Auntie, Elephant, airplane, Bear, Flower (wawa音), 水, house, hat, net, boat, kite, sun, triangle, rain
(Adjective) Happy, 
(Verb) Wash, 洗, 刷, 要, (疊)高高, kiss, 拖住,揸住
(指令類) 係, 好, OKAY, 知道, Yes, No, Thank you, Please, Oh no, 
以上的字,是O仔會認得的情況下讀出。


但不愛米飯,只愛魚愛菜。
還有,鍾意零食。

其實點知道佢地有無色盲呢?
O仔好似唔多認到顏色咁。
咩都係Blue 。
點算呢?

但更多時候,他也會好似鸚鵡咁跟我講: green, yelloe, red, circle, sun等, 不過,我唔出聲,佢又認唔到。

O仔呢,
是一個零BB樣的BB,
歲半人仔,
望落似兩歲。
開始要認真考慮讀書問題,
12月仔,做大B好,定細B好呢?







6 則留言:

  1. 年尾做大B媽媽會輕鬆好多,我經驗係有D嘢特別係男仔,真係逼/急唔來

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係一D童年陰影,我怕孩子會覺得學校課程淺而悶呀(當然,今時今日無得話淺)。
      我小時候,上堂成日白日夢的!

      刪除
  2. Matthew係10月中細B, so far佢適應得好好
    我覺得可以兩邊都照試照in, 等學校同老師決定~~

    回覆刪除
  3. N同K一齊報一齊IN, 到時睇下有咩OFFER再揀~

    回覆刪除