【育】早來了的歲半禮物 - 兒童廚房

, , 16 comments



一早已決定,

O仔歲半時,我們會送他一個小廚房玩具。

雖然係男仔,

但無論健康院或PLAYGROUP導師也指出小廚房玩具對小朋友的成長很重要。

因為可學習與人溝通,

因為可學習更多生活的技巧。

而且也屬於蒙教內重要的一環.....

(O爸爸說,OKAY,說買便買吧,不用一連串理由了)

O仔的玩具真不算多。

大部份其實是蒙教教具,

或二手玩具。

所以,每次帶佢去玩具店行,

他也會「嘩嘩聲」咁大叫,

真係好鬼失禮人。

另外,去親朋友仔屋企玩,

佢都好似十世未見過未玩過咁,

搞到我十分唔好意思。

所以,近日也開始了「買玩具」。

不過,O爸爸不太認同呢。

他仍是主張男孩子,

不用買玩具,

落街踢吓波,游吓水就可以了。

(汗!)

講就咁講,

但當O爸爸見到林O仔在Janod玩具店內自言自語自己煮野俾自己食時,

O爸爸立即叫買!

(哈哈,這個口硬心軟的男人!)

當日,我們打算買的是以下這個:

(圖取自官網, HK$2000)

二千大洋,

只可說,好彩佢全線缺貨!

才得以讓我們回家冷靜考慮。

O媽媽我又到了發揮無敵網購的能力,

在G market,樂天購物網, amazon.com等

正當我打算以1000入手Wonder World Kitchen時



竟然搭上搭有一位素未謀面的「媽咪」正自己組團團購廚房玩具,

更是一直十分喜歡的Hape Toy Kitchen。

有買六送一優惠,再加送一份配件小禮品!

剛好組成7位媽媽,

大家真的估都估唔到,

我最終是以約HK$830的價錢,買得這個原價接近HK$1,300的廚房仔!

雖然要O爸爸親自去港島區交收(當日仲要好大雨呀!)

但回家O仔見到時,

係咁「嘩嘩聲」叫,

我們都覺得一切都好值得!


O爸爸立即動工整,


難度分是零....

O仔也可以一齊幫手整....


同日早上,

O媽媽已率先買定少許切切切食物。


宜家,

O仔每天下午都會用廚房仔煮食物俾我們食...

他好似分得出這是玩具一樣,

他會扮試味,

會扮餵我們食...

但他不會放入口呀!



16 則留言:

  1. 我之前行街都睇過Hape個廚房,認真正正正,可惜我屋企唔夠位無得買

    回覆刪除
    回覆
    1. 位,同時間一樣,擠一擠就有的了... XD

      刪除
  2. 我屋企都唔夠位放呢D"豪華版"廚房, 所以只係淘左個小廚房俾佢咋~ 廚房係我仔日日都玩既玩具, 直至依家都係, 佢愛廚房多過車車波波好多, 甚至去沙灘玩沙都可以扮整蛋糕同煮餸, 一D都唔男仔... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仔都係,愛廚房多過車車

      刪除
    2. 我仔就車、波、同廚房都大愛..... 仲有好鍾意書... 我暫時睇唔到佢有咩特別鍾意或唔鍾意呢...

      刪除
  3. 呢個廚房正呀!我家包包就快拆左佢個廚房,開隻門都勁大力,木嘅真係實淨好多!$830實在底,我仲諗住木嘅好貴!我嗰個都要$599呢…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係見到D膠的都唔平.... 而其實你上網搵吓... 木都有平有貴...所以就買D囉....

      刪除
  4. O仔見到時,係咁「嘩嘩聲」叫 --> yan姨姨笑了出來呀~~~ :)
    我都唔主張太多玩具, 不過好鍾意俾小朋友自己揀玩具的過程, 好有趣的!
    有機會又寫出來分享下~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀。佢地見到玩具對眼係會發光。但SO FAR O仔都未會扭買玩具呀

      刪除
  5. 下次帶蛇仔明嚟試食先😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,你幾時來,講聲就得,無任歡迎!

      刪除
  6. 有冇多啲相share a? 1k樓下真抵喎

    回覆刪除
  7. 我仲未下決心買,帶ET仔去IKEA,佢對人地D 衣櫃拉出拉入有興趣D >.<

    回覆刪除
  8. 睇得出 O 仔好鐘意啊!!

    回覆刪除
  9. 呢個好吸引呀!果位媽媽最終喺邊度買?我仔而家9個月,我都想plan定

    回覆刪除
  10. 我都想買好耐。。。不過最終都係冇買。。哈哈
    而家返左學,可以再諗諗

    回覆刪除