【育】O仔的成長 ﹣ 17 個月

, , 17 comments

好忙呀好忙呀... 出差回來終於魂魄也歸位了...

所以終於可以偷小小時間BLOG一BLOG...

真的要好好請教為何小檬媽媽可以咁勤力!?

我真的太懶了!

* * *

這個月嘛.... 工人出了點事,

突然在四月中告訴我希望四月底回鄉睇醫生,

一來太突然,

二來也因為害怕她一去不會,

所以也擔心了好幾個晚上。

再加上我五月第一星期要出差德國,

所以.... 都咪話唔「呢HEA」。

立即找O婆婆來「頂更」,

雖然O婆婆好少湊O仔,

但慶幸O仔是一個頗「逆來順受」,最緊要「有得玩有得食有人服侍」就算的人....

所以.... 也無驚無險地過渡了.......

最大的得著.... 就是O仔的廣東話是以「神速」的進步!

所以話呢..... 語言,還是要「浸」出來的。


身高

不肯定


體重

去了Elements磅重,10.5kg.... 真的太輕了..... :(


飲食

時好時壞。

最愛魚魚,同椰菜花,蒸蛋都OK,

但飯呀麵呀就NONONO....

跟O媽媽我係如出一轍.....

不過呢... 有時哄吓哄吓都肯食的。


身體發展

各方面也差不多啦... 

與之前沒有太大分別。

行路好穩,

但成日要抱。

同爸爸出街就無問題...

宜家,我們多是行一半,抱一半啦。

歲半人仔,我都唔會太迫佢。


說話及指令

單字方面:

(Noun) Cat, Car, Dog, Bird, Bus, Nappie, Apple, Door, Banana, Bear, Baba, Mama, Byebye, Hi, Nose, Ears, Book,書, 手, Shoes, 包, 錶, 餅, 魚, Fish, 車, Auntie,
(Adjective) Happy, 
(Verb) Wash, 洗, 刷, 要, (疊)高高, kiss
(指令類) 係, 好, OKAY, 知道, Yes, No, Thank you, Please

短句/雙音方面,他偶然會講出以下對白; 他是處於似懂非懂的階段中。

O媽:去街街喇... 著鞋啦。
O仔:去邊到呀? 
***
(食完飯,收拾後)
O仔:洗手
(如無人有反應)
O仔:Auntie, Wash Wash..... 
***

17個月人仔,開始懂得表達自己,

O媽媽我有好多時候都被弄到啼笑皆非。

但也真心開心O仔的語言能力不弱,

甚至有時多野講到我覺得佢好煩呀!

不過,總括來說,O仔是不太讓我擔心的小朋友。


17 則留言:

  1. 我都好懶,兩位小朋友嘅成長報告都隔咗兩三個月先寫啦!啱啱先出返學校啲活動。人老,有啲細節都唔記得喇。。發覺唔寫,好快唔記得!一定要keep住寫~

    O仔都係好叻仔好乖仔!!唔知仲記唔記得妹妹豬呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排係記得的... 因為有日帶佢買波波,佢指住個波波叫「妹妹」....
      我即刻提佢... 要同妹妹SHARE玩.... XD

      刪除
    2. 我都好佩服小檬媽媽可以咁勤力!(confession: 好多時有睇但無留言)
      Auntie Wash Wash - 好可愛 :)

      刪除
    3. 我都好佩服小檬媽媽可以咁勤力!x3

      刪除
    4. 好多網友的我都睇,但回覆的就相對少左。

      刪除
  2. 歲半人仔講到咁多嘢,都好叻仔啦﹗結果工人有無返來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀... 番來了... 好彩咋!

      刪除
    2. 太好了, 學老公話齋, 工人姐姐真係好重要的女人呀 :p

      P.S. 我都覺得O仔好叻, 媽媽教得好好呀

      刪除
    3. 坦白承認,係工人姐姐的功勞居多。我呢,只係主力伴讀同陪玩。姐姐連elephant都教曉左O仔。我真係嘆為觀止!

      刪除
  3. o仔識講咁多野,表達能力好好呀!
    好彩工人有返來!

    回覆刪除
    回覆
    1. O仔有好有唔好啦。
      例如,仲未教曉佢認顏色。

      刪除
  4. 輕重無問題,最緊要健康快樂!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我覺得算中間啦... 唔算多但亦都唔係少....

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝EE,但佢唔係成日都肯著.....

      刪除