【育】O仔的成長 ﹣ 20個月

, , 8 comments


終於也踏入「二字頭」了!
有時也會非常感慨,
為甚麼孩子轉眼便長大了?!
還來不及把他多抱一點在懷中,
現在便已跑跑跳跳了!
如此前所說,
O仔開始「有性格」,
不過經過這個月的「磨合期」,
看來又好似掌握了與他的「相處方式」;
在街上發瘋的次數少了,
讓本人發火的機會亦不多(真係唔讚得!);
有時覺得,教育子女,
與初識男友的感覺亦有不少類同的感覺:
如想多見面,想多抱抱;
如需要互相遷就;慢慢認識大家的脾性;
如不強迫對方跟自己個套;
如學會尊重對方的想法等等。
對呀,作為一名母親,
我(盡量)不會用「你要聽我話」這種方法的呀;
有時,O仔爸會說我「寵壞了」O仔,
我會即時反問他「有那方面你覺得O仔做得不好?」
其實,O仔只是「比較有個人想法」罷;
我本人是滿欣賞這樣的小男生的。
現在的他會跟我討價還價;
「協議」傾好,他亦不會「反口」;
剩低,只是我們如何同佢「講價」了。

例子:
帶O仔去Toys'rus「玩」,
O爸爸叫走會要求孩子「立即走」(其實唔明點解要咁突然);
但我會跟他說"one more minute",問他okay or not okay;
他會說 no....
然後我會再說 then five more minutes, okay?
他會說okay;
然後三分鐘左右,我就開始提佢要走了;
他也會二話不說立即起行,揮手同玩具講再見。
我覺得,這樣,也不比「聽話即走」差呀。

體重
10.8kg

終於有重,差不多24磅了;
不過可能因為「比較高」,
所以仍是「浪費米飯」的瘦到死。
仍是非常喜歡吃,
尤其是麵包類的東西,
真的是多多益善。





身體發展
這個夏天,
我們停了Montessori Playgroup,
反而開始了歲半足球班;
其實主要是讓好動的O仔多跑跑跳跳;
不過,在課堂中,
他學會了非常聽「指令」,
Coach叫停會即停;
Coach叫跑會即跑;
這是意料之外的得著。
另外,在足球班他學會了「踢波」(不用扶住地踢);
還有學會了跳!
以下片段是工人姐姐幫手拍的;
象素不佳,
但看到孩子們如何上堂,
也蠻有趣的;
不過,O仔不是翼鋒的材料呀!
跑得堅慢!!!


說話及指令
計不到也記不住了;
總之,
不用我擔心的事,
我也就Hea左去就算啦。
這個月,
我們刻意加強廣東話訓練,
也明顯識多左;
他會講「唔該晒」,
知道人家幫佢,讓佢後就會講,
超搞笑!

家裡的Montessori活動,O仔認到講到以上的海洋生物了。

書展的收穫;以中文為主!

O仔仍是非常內向,
但開始願意和陌生人打招呼了;
也比以前無咁細膽;
性格無得改,
但O媽媽也希望O仔學會克服自己的弱點,
起碼不要太極端地排外便可以了。
我和O爸也是內向的人,
O仔的內向也是「預左的」。
但,我們會繼續努力,
加強O仔的Social Skills的!

8 則留言:

  1. 完全認同對住小朋友係好似對住男朋友咁, 只係我果個變左係女 :P
    有時愈大聲責駡其實反彈力仲大, 反之溫柔放低聲氣仲會有好效果...
    邊個想自己由lady變成瘋婦??!! 其實呢個做mama 既學問真係好大...
    大家一齊加油:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得很對呀。我自己本人真的不想做瘋婦;所以,慢慢磨合,慢慢學習!

      刪除
  2. 如不強迫對方跟自己個套<--認同,但有時又會不自覺咁做咗,真係要不斷提醒自己先得

    回覆刪除
  3. O仔又真係有D 瘦wor,不過肯食就得啦,活動多,唔生肉0者!

    我最近都不停反省和提醒自己,唔可以完全要求個仔按我那套做,大家都在慢慢磨合~

    回覆刪除
  4. 其實都好乖呀,講好都肯跟,唔會死LUR。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時啦。自己都會提醒自己不要太嚴厲

      刪除
  5. 我覺得o仔認野好叻,記性很好又學得快,第時應該讀書好叻!
    每個小朋友都有自己性格,慢慢來,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一起努力啦!小朋友叻唔叻其實不重要,重點是父母們無私的愛和教導

      刪除