【育】O仔的成長 ﹣ 兩歲5個月

, , 18 comments
這幾個月,
O仔的成長是頗為「驚人」的。
再不寫,連我自己也快忘記了。

體重/身高
體重:約28磅
身高:94cm
一如我所預計,最快這個暑假便要買地鐵飛了!


爸爸身高180,所以O仔相比其他小朋友算是較高的。
他的一名同學,與他一樣是2013年12月的小男生,
但比O仔矮了半個頭有多。
再加上他的樣子比較「老積」,
所以看來似足三歲有多。


說話和指令
不知從何時起,
已經懂得完整句子溝通了。
英文比廣東話流利。
但最近一個月已可以說出:「媽媽買車車俾TEHO。」、「我想媽媽讀小雞。」等命令式句子。
他的廣東話有外話口音,好好笑。
指令是完全聽得懂,
但理不理你是另一回事。
個人主意好強,
是個好有主見的小朋友。
不喜歡吃的,會跟你說:「No, Thank you. I am full.」
轉頭有愛吃的,又會跟你說:「媽媽,我想食士多啤梨。」
每天也會說的一句是:「Watch Bus Bus Please」



其他
仍然愛看書,
愛上了中文書是這兩個月的驚喜。
他知道只有爸爸只讀中文書,
AUNTIE只讀英文書;
而媽媽則是中英文都讀。
但OXFORD PATH 的點讀書,
他則不喜別人伴讀,
他獨愛自己點讀。
有時候,他可以一個人坐在閱書閣自己點讀半小時。



最近愛上了用筆。
一見到我寫字,便要搶。
所以,我買了一些畫線的遊戲簿給他。
他很開心。常常要求我們拿給他「寫」。
日後可以這麼自動自覺做功課便好了。


體能和運動仍是O仔的強項之一。
攀爬無難度。
已可以玩基本的攀石(假石山)。
有時候,
也會懷疑自己是否生了雙猴子。
但一問他,
他會說:「Theo is not a monkey. Theo is a rabbit.」。
問你死未。






我們在一月時QUIT了N 班。
主要是因為真的太遠了。
既然已有K1 OFFER,
也不想太舟車勞動的出去九龍塘上學。
我們在DB報了一家以REGIO EDUCATION掛帥的PLAYGROUP。
是DROP OFF 的。
O仔好快便適應了。
而且看來也玩得好開心。
他會跟我說他好朋友的名字。
早兩日佛誕假期,
他會說:「I miss Miss Ka Ka and I miss Daniel. Mama please call Daniel and we go play sand castle. 」

孩子,真的大的很快。

另外,他也差不多戒片了。
DAY TIME在家已不用片,
外出上學則仍會用。
目標是這個暑假戒好。



18 則留言:

  1. 我都生左一隻Monkey,攀爬勁厲害。大概男仔都比較活躍和靈活啦~

    回覆刪除
  2. O仔真係好高喎, 大爺呢家4歲先得96CM..HAHAHA~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係得個高字囉。一開聲就好BB。

      刪除
  3. 我仔又係好高兼個樣老積, 依家K1人地唔知睇相以為佢P1...唉...細路真係大得好快...

    回覆刪除
  4. 小朋友的成長真的不知不覺。。。大個仔喇

    回覆刪除
  5. O仔好叻叻, 依個時期多拍片, 以後睇返包保回味一生~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但不容易拍到VIDOE。好多時發生得太突然了!。

      刪除
  6. 這個年紀真係好強個人主見,不過識表達都好D,起碼講得你明,知佢想點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時啦。有時真係好考耐性。

      刪除
  7. O仔真係好高呀,我家妹豬4歲,同O仔嘅身高體重都差不多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。昨天一度,已超過95CM了。要買車票了。=。=

      刪除
  8. 你好!我未生B之前一直有睇開你個BLOG,亦因為見你用布尿布,先有信心喺香港係用到,於是堅持到幫我個仔用。
    有樣野想請教下你,我個仔差唔多時候報PN班,我都幾相信montessori,遲啲九月會俾佢番下montessori playgroup,不過就諗緊到底PN班同K班傳統學校好啲定montessori好啲。我見你係幫O仔報傳統既學校,可唔可以分享下點解?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真開心聽到有人因為我的分享而用尿布!真的很方便的呀!

      關於MONTESSORI的問題,其實我自己覺得不用太神化任何一重教學方式,亦應該要多考慮孩子的個性及整體家庭安排。

      當初(至今仍是),我是十分喜歡蒙教的;但上了半年PLAYGROUP,發現本身社交能力低專注力強的O仔的社交能力沒有進步。雖然專注力進一步提升,但非常自我。當時我有少少怕他會自閉,所以毅然轉番傳統活動教學的PRE﹣N PLAYGROUP。

      不過我們在家仍是行蒙教的;例如:one toy at one time,例如多鼓勵嘗試,不interrupt。幫手做家務等。少玩具,多教具 (Nothing but Intentional),直至兩歲才買LEGO同車車玩具。我認為蒙教是一個理念,不用太執著於其他。

      另外,因為我們不打算讓孩子讀國際學校,所以既然日後都要回歸傳統,所以便決定早早開結傳統之路。

      純料個人見解,不一定是對的。可大家討論討論。

      刪除
    2. 謝謝!睇左你回覆個心又定番啲。呢排要開始諗佢讀PN班既野,原來我都諗住佢開心學習就好,但睇得越多資訊就越驚,喺度諗自己係咪要做怪獸家長先得(即係要早啲谷同入啲好谷既幼稚園)。。。。香港讀書真係煩

      刪除
    3. 我應該都係俾我個仔上住montessori playgroup 先,因為我個仔既專注力超低,頭痛都暈。

      刪除