Staub廚樂:日式咖哩吉列豬扒飯

, , No Comments
我一向愛吃日式咖哩,今晚首次嚐試煮吉列豬扒,都唔錯。

* * * * *
材料:
  • 無骨豬扒三件
  • 日式鹽椒粉 - 隨心
  • 雞蛋兩隻
  • 麵粉 - 適量
  • 日式麵包糠 - 適量
  • 日式咖哩, 甜味一盒
  • 紅蘿蔔 - 適量, 切粒
  • 日本薯仔 - 四個, 切粒
  • 洋蔥 - 半個, 切條
  • 珍珠米 - 兩碗

步驟:
白飯:

  • 預熱鍋子4分鐘
  • 把洗淨的珍珠米以約1:1.5的水放入
  • 以中細火煮,水滾後蓋上鍋蓋,煮約10分鐘
  • 10分鐘後熄火,不開蓋,「焗」15分鐘


咖哩:
  • 預熱鍋子4分鐘
  • 落油,放入洋蔥,炒香
  • 放入薯仔、紅蘿蔔;炒約5分鐘
  • 放入3至4杯水,以中火煮,水滾後收細火,蓋上鍋蓋
  • 20分鐘後,放入半盒咖哩,再煮約10分鐘
  • 開蓋,慢火煮,「收水」。


吉列豬扒
  • 用日本鹽椒粉醃豬扒
  • 打蛋,及準備油
  • 為豬扒順序均勻沾上麵粉、蛋漿、麵包糠 (要順序呀!)
  • 放入滾油,炸至金黃色
  • 放上已有「吸油紙」的碟上
  • 吸油後,切件即可


* * * * *

煮後感:
老公話好好食.... 我自己都好滿意用staub煲飯,真係「快、靚、正」!
老公話估唔到原來我是這樣懂得煮飯的... 哈哈... 以前真的很小煮給他食... 因為... 總覺得... 我的「廚藝」,還是應當留給「老公」試的呢.... 
不過,他「警告」我,長此下去... 我們應該只會「越來越肥」........

    0 意見:

    張貼留言