倒數一個月!!!!

, , 18 comments
一個月後的今天,

我的身份便由「人妻」,更新成為「人妻+人母」了。

這陣子,實在忙於工作,

在產假前盡最後的一分力。正所謂,「清得幾多得幾多啦」,

都唔想因為我消失十星期而讓下屬們成為「忙瘋鳥」的。

再加上,情緒越來越不穩定,

一時又好期待孩子的到來,

一時又好害怕往後的生活不知會變成如何,

有時,甚至會發惡夢,夢見自己幫BB沖涼時「浸親」個仔,

真的嚇個半死。

所以.... 實在沒有時間及心情去更新網誌。

真心佩服那些可以逐星期去記低自己懷孕心情的網友呀!

自上星期起 (即進入34週後),

我的手指和腳掌開始腫了。

情況只可以用慘不忍睹去形容。

只想可以盡快放產假,

因為實在不想再見人了。

不過,唯一慶幸的,

是我的樣子還未算是「失手」,

人家說的「陀仔會腫鼻」,

還沒有出現在我的身上。

讓我送上一張近照給大家吧。

我沒有拍「孕婦照」,

一個字,就是「懶」,

但也會久不久在家中影一兩張留念。

效果也算不錯呢!

18 則留言:

  1. 睇到妳呢篇BLOG真係好戥妳開心,就快可以見面喇。
    放鬆啲,慢慢黎,妳一定掂架!

    回覆刪除
  2. 加油呀!! 放鬆心情, 唔好俾太大壓力自己呀! 祝你生產順利!

    回覆刪除
  3. Take time~ 眨下眼D時間過左, 望返轉頭就發現自己已經適應左~ =]

    回覆刪除
  4. 辛苦晒~ 放假應該會好啲㗎啦。努力,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 從來試過咁期待一個假期。真的。

      刪除
  5. 加油呀,可能好辛苦但係值得嘅!放鬆d唔好比壓力自己!enjoy !!

    回覆刪除
  6. 好快啦,我同你一樣,仲有三個星期咋

    回覆刪除
  7. 加油~唔好諗咁多, 好好享受最後幾星期既2人世界呀~

    回覆刪除
  8. 加油呀~期待見到豆的真身update!

    回覆刪除
  9. 係有少少腫, 不過都仲係靚媽, 倒數階段喇, 加油~ 蛇仔明等住同小豆玩架

    回覆刪除
  10. 仲keep得好靚呀!加油呀!同時間好好enjoy二人世界,bb 一出世就會忙到傻,哈哈!

    回覆刪除
  11. 好耐無見你update啦~最後階段,加油!豆出左世,就唔得閒亂諗野啦~

    回覆刪除
  12. 仲有一個月其實好快,我而家都開始出現一D身體不適,不過仲接受到。至於心態上,有DD似你的感受,即期待,也害怕......

    回覆刪除
  13. 放鬆D~~~太緊張對你同對BB都無益!!! 所有o野船到橋頭自然直呀, 初生B其實好易湊, 因為佢唔係食, 痾, 就係訓, 只係新手媽咪心理上未適應先會有呢D緊張感覺, 實際上唔使太擔心o架, 到時你自目然然就會識點照顧BB, 呢D 係女人o既天性 :p, 加油呀!!

    回覆刪除
  14. 你最近真是很少 update 呀, 放鬆心情, 船到橋頭自然直, 唔好俾再多壓力自己啦!

    回覆刪除