不再二人的世界

, , 13 comments

11月初,

我們的二人世界正式宣告「死亡」;

經過三個星期的相處,我覺得有工人固然是幫到手,

但我亦真的非常不適應家中多個外人;

自從有了工人後;

家中的整潔指數以幾何的方式培增!

有時幾唔鍾意有外人在家都好,

起身見到個洗手間整潔到好似酒店咁,

就覺得咩都算喇。

講真,

我都算整潔的人,

之前每個星期都會洗廁所,

但我真的不會好似工人咁仔細地摺毛巾呀,放好D日用品咁,

仲要係每一天呀!

最不慣的,

應該是老公。

以前得我地兩個人,

都係著住UNDER、或短褲就走來走去,

宜家,佢起身第一件事係換整齊服裝先走出去梳洗自己。

回家後,又會堅持最後一刻(即工人番房後)先沖涼;

見到佢咁都幾搞笑呀。

另外,

我覺得我工人係一個算叫做純品、好慳家、幾勤力、但為食同埋好有主見的人。

當然,

每個人都有優點缺點,

我信奉的是result-oriented

尤其是無關BB的事,

佢鍾意點咪點囉,

叫佢做的事妥當就是喇。

我自己都係打工仔,

都唔鍾意個老細吓吓Step by Step咁要的跟住做啦。

So Far, 同工人相處都OKAY

但唔鍾意佢的存在就一定的。

希望BB出世後,

日子都可以繼續太平啦。

13 則留言:

  1. 其實佢做得好啲家務已經好好,但可惜好多人請個工人就當佢十項全能,有啲嘢做得唔係咁滿意,就話佢唔掂。。。

    回覆刪除
  2. 最緊要係純...幫到手就真係攪掂啦...

    回覆刪除
  3. 就咁睇已經算係一個好工人啦~相信慢慢會習慣的

    回覆刪除
  4. 哈哈,用工人係一條不歸路, 你好快會慣架喇, 第日工人唔喺度你仲唔慣呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. actually, i don't enjoy having a home-stay helper at all...

      刪除
  5. 好的工人真係幫到湊B好多好多呢! 慢慢繼續適應+溝通啦~~

    回覆刪除
  6. 咁你好好彩, 遇著個好工人, 希望早日適應同習慣啦~ ^^

    回覆刪除
  7. 你都算幸運喇!!
    我諗我老公都應該好似你果個咁
    我。。。都未。。。開始。。。去。。。揾。。(汗)

    回覆刪除
    回覆
    1. you got to hurry up.. it is not easy to find a helper, many helpers reject to join a family with two kids r.

      刪除
  8. ur helper looks quite good ar, ull get used to it very soon

    回覆刪除
  9. 洗手間整潔到好似酒店咁 --- 又真係好正!

    回覆刪除