揹帶的抉擇

, , 11 comments
在八月BB展時,買入了一條Lemon色的Baba Sling

選擇Lite款的原因是較輕身、以及透氣度較高;

適合香港這個潮濕悶熱的天氣。

而且,初生期間,已可使用。

當時,是打算買來,出院用的;

而且,即使其後不用,

亦可以交予工人使用。


不過,

身邊已有孩子的朋友、同事;

均不約而同地跟我說要買Hipseat Carrier。

據說,坊間普遍說i-angelpognae是最好的選擇。

在網路上爬了不少文章,

兩個韓國原產的品牌均好評如潮。

可作carrier或hipseat 使用。

功能差不多,分別不算大:

i-angel的好處 (門市價:HK$1150, 水貨團購價HK$800-HK$900不等):
  • 100﹪全棉。用的舒服。BB的肌膚亦得到妥善的保護。
  • 樣靚,款色多。
Prognae 的好處 (水貨團購價HK$700-HK$850不等):
  • 輕便,透氣度極高。
  • 揹帶的帽仔是連身設計,不用擔心會唔見。

去過City Super睇iangel的實物,那個青綠色可愛到讓我差點失手即買。

不過,經過再三思量,

我最終決定買了一個在香港不算普及的款式:



原因?
  • 透氣度高(我真的怕熱呀)
  • 我喜歡純色款。
我在G-market直接購買,貨價本身少於HK$600。連運費(有人SHARE),都不用HK$700。

等收貨中。

遲吓再話俾大家知好唔好用。







11 則留言:

  1. 我剛買了HIP SEAT. 係IANGEL, 一歲至買, 咩上身好重啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係irene款嗎?我買的呢個係超輕身款。希望ok啦

      刪除
    2. 好似係4 Season, 藍色白花款, 用埋肩帶好好多, 如只用Hip Seat好重好墮.

      刪除
  2. hip seat真係必要!!! 不過條sling都唔會無用o既, 去近D地方又或者會用埋車仔時, 帶o係身方便過呢D好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公話條SLING用來餵夜奶用。費事我「中眼瞓」時跌死個仔。>。<

      刪除
  3. 今日同蛇仔明出街,佢扭訓覺,抱住成程。。。。期待HIPSEAT 快啲到呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我CHECK左。D貨到在香港喇。可能呢兩日會收到喇!

      刪除
  4. 我一直決定唔到,所以錯過SHARE運費機會......

    回覆刪除
  5. hipseat真係好用, 至少阿仔歲半我都仲孭得起佢(不過通常都係陳老公孭多...=P)~ 我半年前團購買iangel, $599咋~~ 好抵!!

    回覆刪除
  6. 我都有hipseat, 但個女吾中意用,好奇怪!
    等細女大D比佢用先

    回覆刪除
  7. SLING 同HIPSEAT我都買左, SLING用時BB好似屈住好辛苦, 所以唔敢再用... HIPSEAT 包包未用得, 但好多FRIEND 推介呢!!

    回覆刪除