[37W2D] 為入院作好準備

, , 12 comments
如無意外,

兩個星期後的此刻,小豆應已在我的懷抱中了。(希望一切順利)

為了迎接小豆,

以及會來造訪我家探小豆的親朋戚友,

我準備了一些用品/物資:

1. Polaroid + 小豆初生記事簿



我在tintint.com 印製了一本記事部,封面是一幀我頗喜歡的DIY大肚相,

內裡的頁面設計非常簡單,

是可以上圖下字的;


屆時,我將會帶埋我即影即有仲可以存檔的Polaroid入院,

所有探我的親友也可以即時跟小豆拍照留念,

更可加所一張貼在記事簿上,

寫下一些祝福語呀!


2. See's Lollypops + 淘寶的Decor

一早已打算在薑醋以外多準備一些糖果送贈親友。

See's Candies的糖果有品質的保證,

絕對是我的不二之算(個人就是懶,不想煩去SOURCE),

因為是囝囝,所以有打算過訂朱古力雪加的;

不過實在有點貴!

感覺上讓是Lollypops好像化算點(做左人阿媽,係會知慳識儉一些的);

再加上在淘寶訂購的小設計,是否很可愛呢?!

我會帶少少入院,

放少少在家,

而且,送少少番公司咁啦。

希望將我的喜悅同甜蜜發送出去!



12 則留言:

  1. 好靚呀,留個俾我呀~哈哈
    倒數喇, 期待見到小豆

    回覆刪除
  2. 我也準備了即影即有,另外朱古力就準備緊,相簿也想自己做,好多IDEA,只怕時間不夠。原來你有係淘寶買野加工,唔怪得我上網睇覺得D朱古力無你這款咁靚。

    回覆刪除
  3. 加油呀, 期待妳的好消息~~ :)

    回覆刪除
  4. 真有心思~~ 你部polaroid真係有用㗎喎,我就。。。 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 為了物盡其用,或者你可以考慮....哈哈。:)

      刪除
  5. 你好有心思呀, 為BB準備不特止, 仲咁細心為探你o既人花心思, 勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. I have nothing to do during the Maternity Leave ma... just think something different (a bit ) lor... >.<

      刪除
  6. 好有心思呀. 咦... 我係咪見到寶實英文名字呢?

    回覆刪除
  7. 好有心思, 真係生之前準備定好晒, 生完之後係另一個世界我連心目中的百日宴/生日PARTY都冇搞好到.

    回覆刪除