【育】O仔的成長 ﹣ 16 個月

, , 14 comments
O媽媽我最近的情緒病有翻發的跡象,

常常也會無端端變了「慌失失奇兵」,

再加上要上班、湊仔還有讀書進修,

連寫BLOG的時間及勁兒也沒有多少。

但,我仍會堅持一月四篇這個目標的(盡量啦,三月失手了)!








O仔轉眼又大一個月。

這個月他的成長主要是說話及行動力兩方面。

行動力的表現尤其理想!

他不但行得穩,而且上落樓梯也可以在「不用扶」的情況下慢慢自行完成。

當然,在熟悉的環境(如愉景灣)內,

他的表現就更為突出!

不過,慶幸他是那種「叫得停、喝得住」的小朋友,

So Far,只要O媽媽的「音波功」一出,

他便會乖乖停下來了。

要Keep住乖乖呀!


身高

不詳


體重

不詳


飲食

開始好麻煩。

心情好時,多多都食;

心情不佳時,就迫都唔食。

另外,就是會「搵人蝦」,

我餵呢,好似想打咁衰。

工人餵就好快手。

爸爸餵就簡直無敵!

另外,就是愛吃餸不愛吃飯。

食三至五口飯就緊合小咀,

一送上肉呀、菜呀、魚呀,就口張開。

好想教訓他!


身體發展


大小手肌的發展算好好。

攀爬無難度。

上落樓梯無難度。

自己餵食飯都得,

疊積木、貼貼紙等也做得好好!


說話及指令



容許我認一次叻。

我想講,說話/認知呢一方面,

O仔應是盡得本人真傳。

引述O婆婆的分享,

O媽媽我一向是「死淨把口」的人。

自細已是「靠把口」「搵食」的;

O仔在說話能力方面,

我不會說超班,

但肯定算是多多野講的一群。

單字方面,他已懂Cat, Car, Dog, Bird, Nappie, Happy, Yummy, Apple, Banana, Bear, Baba, Mama, Byebye, Hi, 等等。

雙音方而,他也會「我要」, Auntie, Thank-you, e-o, Please等字。

問佢What's your name/你叫咩名?都會識答'E-o' (Theo)。

食完飯會幫手收拾,拿到去廚房俾工人時會識講Thankyou。

工人姐姐幫佢換尿片也會懂得說Thankyou。

揮手、飛吻同埋握手都好願意做。

表面睇落,絕對是一個親善大使。

不過,世事又豈會如此完美呢?

以上所講,全屬限於在O爸媽及工人姐姐面前適用。

其餘人等,一律只會沉默應對。

唯有繼續努力鼓勵吧!

「閱讀」仍然是O仔最大的「娛樂」;

每個晚上,O媽媽一定會伴讀兩三本書。

有時,他會「唔夠喉」而要求「加鐘OT」的。

O媽我當然樂意奉陪!

現在的他會選書,有Preference。

但我會堅持一定要起碼一本中文一本英文書!


其他活動




去了iSquare的Playhouse玩,唔錯呀!


與友人一家一起去Disney Hotel吃Tea Buffet。


在家中Set場剪髮中


14 則留言:

  1. 嘩,o仔講野好叻呀!而且大肌肉發展都好好,咁快懂行樓梯!

    回覆刪除
  2. 嘩,識好多字呀,我個女最叻就係打打,哈哈

    回覆刪除
  3. O仔好叻呀,識咁多嘢,O媽教導有方,要繼續加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 不敢當。其實是工人姐姐幫手教了很多。

      刪除
  4. O仔好叻呀
    各方面都發展好好~~
    識講咁多野! 波哥兩歳後先肯開口

    回覆刪除
    回覆
    1. 識講同肯講係兩回事呀。佢唔到「絕路」係一般情況下都唔開聲的。早幾日,因為我去左廁所,冷不提防下,他在餐廳竟可以高呼「我要媽媽!」十六個月大,我也覺得好驚喜(雖然自己聽唔到)。老公簡直覺得我最好永遠消失,讓O仔好好練習表達!

      刪除
  5. 個剪髮set up 好得, 我笑咗 ;-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶嘛,唔想之後掃地太辛苦。XD.

      刪除
  6. 剪髮set up 好正,有無好乖咁俾你剪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有電視睇,又有餅餅食,O仔寧願日日剪頭髮。XD

      刪除
  7. 仲可以進修,好勁。
    我仔相反,寧願食飯唔食餸。

    回覆刪除