【玩】探索大自然 X 動物農莊2015

, , 7 comments
非常高興收到余仁生的邀請,

一早出發去亞洲博覽館。

O仔首次坐機鐵,雖然只是一個站,

但已經超興奮。


中途仲可以近距離見到低飛中的飛機,

他很震驚地狂叫Airplane! Airplane!

我想,也是時候考慮帶他出國了!

可能是因為星期日的關係,

未夠鐘開場已排晒長龍了!


好玩的東西果然是值得等待的。

進場後,

我們立即前往余仁生的小藥坊攤位,

你睇,扮中醫師的O仔也頭頭是道呀!


認真的O仔先落力地「執藥」,


然後做落力地「中」藥,


竣工!一個小小中藥香包!

是林O仔小朋友自己一手一腳完成的!


這個小小中藥坊真的好好玩呢!

除此之外,

其實整個活動也好多野玩;

我們在巧虎的攤位玩了很久,

O仔好似好喜歡巧虎,

讓O媽我繼續非常心動常訂呀。


不過,O仔是「沒有電視」的孩子,

訂巧虎好似有點得物無所用;

或許到書展再看看吧!

現場還有很多小動物看呀,

好似,海星啦 (其實O媽我自己也是第一次見到海星呀!)


仲有山羊、兔仔、馬、龍貓、同魚魚。

O仔一見到羊就大叫goat!


其實,能夠讓小孩子見到「實物」,

而不再是書本內的圖片,

真的是一件好事;

而主辦機構更把這些小動身移師至室內,

讓我們這些怕熱媽媽可以在涼浸浸的環境下陪小朋友享受「另類大自然」,

更是一大德政!

最後,

O仔在這個豆袋play area中玩了好耐,好耐,真係好耐,


我們半拖夾拉的情況下,

才可以成功帶他走呀!

好玩,

希望多些團體/機構搞多些這些好玩又有趣的活動!

7 則留言:

  1. 好似好好玩咁呀!我覺得巧虎啲玩具好好玩好益智,但我唔想放工放假睇巧虎 DVD 所以無訂。如果可以散買玩具就好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意... 所以.. 拖吓又拖吓... 都下唔到決心去買!

      刪除
  2. 場內岩我地BB年齡的唔算好多,所以木木都係玩差唔多的野~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係... 下一年應該再啱玩D.... 遺憾見唔到木木呀!

      刪除
  3. 我淘左幾隻巧虎DVD(香港巧虎寄外國好貴~),俾ET仔睇,我覺得有學到野...
    我一日俾20-30分鐘電視,中文英文都有。

    回覆刪除
  4. 本身融融都係無電視架, 但一星期睇幾次巧虎佢已經好開心~~~同埋我覺得都已經過左會迷電視既階段~

    回覆刪除
  5. 可以睇到真動物的確難得。
    至於巧虎,最後還是決定不買了。

    回覆刪除