【玩】Water Babies Playgroup

, , 12 comments
不知道是因為「名字影響性格」,

或是O媽早有先見之明,

O仔這個中文名充滿「海洋味道」的小朋友,

一直也非常愛玩水。

曾經游水好勁的O爸爸 (註:O媽媽年少時的芳心便是被O爸爸的蝶式英姿所騙走的);

對於O仔學游水一直也持「認真而堅定」的立場,

他認為小朋友不用太早「學游水」,

而且學游水是應該「正統地跟泳會學」;

O爸爸說,在正式學游水前,

最重要是讓孩子「不怕水」、「享受水中的樂趣」,以及「好好建立在水中的自信」。

所以當收到史丹福游泳學校邀請我們這一家出席Water Babies Playgroup時,

O爸爸立即舉腳贊成,

甚至要求O仔走堂不上Waldorf Playgroup都要試試!


 有圖有真相,O仔真係好鍾意游水的。

在等候上課期間,

我們先讓O仔在池邊玩玩水,

身後那位「疑似救生員」的人物便是O爸爸了;


活動開始了!

先有導師跟大家講解一些注意事項,

以及在水中抱住小孩的正確姿勢。


然後,便一個跟一個下水去。

O爸爸先把O仔交到導師手上,

然後在自己下水後再接過O仔,

可是,以為自己「被遺棄」的林O仔,

已哭得聲淚俱下,我見猶憐。

如不知道以為我們在賣仔。


都是一眾女孩子勇敢,

你睇?兩名小男生(即圖右的O仔和圖前的小檬)是抱得最實爸爸的人;

其餘一眾美少女也躍躍欲試;


O媽想特別點名稱讚淡定的妹妹豬,

樣樣都肯試,勇敢過O仔多多聲。

Playgroup內由導師帶領父母們和小孩子一齊進行各類水上活動,

用不同的公仔去吸引孩子;

當中有不少環節其實與傳統Playgroup是相類似的,

例如要take turn進行活動,要聽簡單指領,

不過,更優秀的一點,是加插了不少有關身體協調以及平衡力的活動;

就好似去baby gym 一樣,

不過,我覺得比baby gym 好玩,因為要在水中活動,

一點也不易呀!

因為O仔當日「痴媽症」發作,

不停叫「媽媽」,

所以也不想太打擾其他專心學習的小朋友,

O爸爸便帶他在池邊玩玩。

史丹福的導師們真的好有愛心,

亦頗有辦法,

另這個非常排外怕陌生的林O仔的情緒慢慢平復下來;


雖然我們沒有跟大隊進行團體活動,

但O爸爸在池邊和O仔進行一模一樣的活動,

例如「在池邊橫行」,


又例如「扶住慢慢游」,



另外,還有O仔無限LOOP,玩了N次的Jump;去片:






這真是一個不錯的體驗,

小朋友們都玩到卡卡大笑;

O爸爸也說活動本身好好,

與我們家「寓學習於娛樂」非常吻合,

有機會你們也可試試呀。


關於史丹福water babies

這是一個源自澳洲的課程,旨在解立孩子的自信、獨立,提早克服懼水心理,在學習求生技能之餘,也可親子一番。

課程分三個階段,包括6﹣15個月,16﹣36個月,以及25﹣36個月;詳程可參巧http://www.stanfordswim.com.hk/#!baby-swimming-course/ckqr

12 則留言:

  1. 本來都想去呀,不過撞了天際萬豪的住宿計劃~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為咁. 我先至後補有位玩.... XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀...不過我覺得適合一歲至兩歲半左右的小朋友多些。

      刪除
  3. 而家真係好多這類型的邀請活動,睇落好好玩呢!
    大少少我都會俾佢學游水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀....不過我也未必樣樣試,度度玩.... 因為相處時間不多,真係quality activity先參與。

      刪除
  4. 呢個睇落好有興趣,最近真係好興呢D比BB玩水嘅活動,趁佢地未識驚開始接觸,大個學游水應該容易好多~ 我夫君已經開始幻想第日帶BB去游水啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你話佢知,BB宜家已在媽媽肚內游緊水了。 XD

      刪除
  5. 之前買左團購去上左3堂, 真係幾好玩, 都諗過俾錢繼續上, 不過都係諗住大D先再去, 而家自己帶佢去泳池玩水~

    回覆刪除
  6. 我地上緊呢個班呀 =)
    平平地玩下~~~HAHA!

    回覆刪除
  7. 我都俾ET仔去過呢D,學過5 個星期,結局係,我地放棄... 隻仔勁怕水! sigh~

    回覆刪除
  8. 我都打算比妹豬學游水,呢間泳會真係幾好咁喎,等我都研究吓先

    回覆刪除