[18W2D] 誰說懷孕的女性最漂亮?

, , 2 comments
踏入18週,我終於重了4磅,踏入了140磅的大關了!

其實,我一向都是肥肥地,而且比較「重身」的女子,

之前結婚時叫做「減過吓」,但結婚當日都有130磅重的!

在現今社會的審美標準當中,

我的身型是絕對不合格的!

婚後,我的體重更有一段「失控期」,

最恐怖的應是去年聖誕,

曾高達146磅 (之前有成半年沒有上過磅),

在大驚嚇之下,

我立即約見營養師,

並在今年初(二月時)減磅至134磅左右。

自三月份時,

我是136磅的 (少少反彈呀!)。

懷孕後,

當然害怕日後會變大肥婆,

所以飲食方面非常小心。





SO FAR,我重了4磅。

其實,整個人看來反而是瘦了。

手臂瘦了一吋,

大腿也瘦了一吋,

整個臉頰也瘦了;

影相時,覺得自己很奇怪,

個身好圓,

但手呀腳呀同個頭又好似好細咁,

覺得自己前所未見咁醜樣。

今日在網上找到這個Pregancy Weight Calculator

檢查一下自己懷孕後的體重發展是否ON-TRACK。

根據我的孕前情況,得出的結果如下:


























目前我是18週,我應該+8.5磅,但我只是+4磅呀!

不過,這個表是叫做「只供參考」啦。

一直,私家醫生同政府護士也叫我要注意體重,

我加磅加得慢,

是比較好的。

留番些少空間俾自己在後期可以不用控制得太辛苦!

最重要的,是小豆的生長(包括身長同體重)是一切正常的!

我的目標是在整個孕期重20磅左右的,

但根據個表,我是差不多可以增加30磅的!

我會繼續注意「體重」的發展的了。

我不會用「懷孕」這個理由讓自己肆無忌憚地吃吃吃的了!


2 則留言:

  1. hehehe...有時大肚婆靚,係靚在個神態和光華,唔係外表肥瘦嘅。 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔... 我自己覺得... 呢D光華就真係一時時,精神好時... 都OKAY有光華的.... 但好可惜,可能係年紀的關係.... 疲累的時候較多。

      刪除