[20W3D]照結構

, , No Comments
一早已約了主診醫生林勇行於這天(7月27日)照結構。

對於大部份孕婦來說,

照結構應該是OSCAR SCREENING之後最重要的一個檢查。

基本上,八成以上的先天問題(如有)應該已可以在這個檢查中找到的;

所以,之前整個星期也有點神經質。

之前的一晚,

更發夢見到小豆的右腳竟是沒有大腿骨的!!!!

真係嚇都嚇醒。

今之檢查,

也特登就老公的時間,

MAKE SURE他可以出席的。

之前那次產檢,

他因為公事所以未能參與,

其實我是有少少唔多高興的!

今次CHECKING,他也是在LAST MINUTE才到達的呀!

幸好他沒有錯過,

否則他一定後悔。




因為林醫生那裡的儀器真的很好,

(相比之前睇過的黃醫生)SCANNING的清晰度是非常AMAZING的。

當中詳情不序了,

總之,

林醫生只不停說,「OKAY」,「好健康」,「好好呀」。

當中,醫生有幾個特別的COMMENTS:

1. BB仔的性器官好清楚呀 (即係JJ仔大?老公事笑笑口後問我;我回一句,如果呢樣野有遺傳,應該係指「正常」,哈哈.......)

2. BB仔條脷好長呀 (我事後同老公講,似我呀!老公話脷長有咩好?我話,聽人講脷長代表聰明囉。老公又回一句,係咩?淨係聽你咁講都知唔係真啦。>.<)

3. BB仔面尖尖耳仔好生得好靚呀 (我和老公也不算是面尖的人呀!耳仔又點睇得出靚呢?我只係覺得對耳仔的輪廓已好清咁囉。)

之後,醫生更俾我們睇了小豆的樣子,可能真是父母自己看啦,

我覺得我家小豆的樣子真的幾靚仔呀。


老公在見完小豆後,

話決定要去買BB床送俾我們這個可愛的兒子。

若非我按著他,

他真的發瘋要去買。

才五個月人仔,

我堅持,

過多一兩個月先。

不過,牌子及款式已決定了。

遲吓同大家分享!

0 意見:

張貼留言