母親的抉擇 - 奶樽篇

, , 3 comments
奶樽,是讓很多人困惑的一個決擇。

有人說AVENT好,有人說DR. BROWN好,又有很多人說CHU CHU好..... 牌子多到呢.... 真的不知點揀。

但最多人說的是BB其實是會揀奶咀的,你買得太多一隻,到時會浪費的。

我問過我媽,她說,「作為一個媽媽,連讓用邊仔奶樽(咀)都要聽個BB講,日後點管教佢」

我和我家小弟均是兩個月就戒夜奶,用的奶樽係不知名CHEAP CHEAP奶樽。

我媽叫我... 不用太多餘,諗得太複雜。

哈哈... 我媽一向是強勢的母親來的。





不過,又未嘗沒有她的傳統智慧的。

我自己本身對奶樽的認識不多,

早前閒逛荷花,學習認識奶樽。

一見到SUAVINEX,便愛不釋手。



http://www.suavinex.com/en/


連我這個本身不愛粉紅粉藍的女子,

也忍不住對此品牌的奶樽投以愛心的一票。

本來,是真的打算買SUAVINEX的,

不過,

老公prefer小豆用玻璃奶樽。

對於小豆的用品,

老公好少出聲,

基本上我喜歡買咩就買咩,

既貴既無謂的,

他都會支持我的決定,

他說,如果買呢樣野我會開心的,便買啦。

最緊要大肚婆開開心心。

所以,當他鮮有的出聲之時,

我便知道是我要讓步的一刻了。

所以,漂亮的Suavinex,再見了!

我第二最愛的品牌是Tommee Tippee(簡稱TT)。



第一眼望見TT,覺得佢個DESIGN肥肥地,好可愛。

回家再做RESEARCH,發現他其實是一個很貼心的設計。

TT的奶咀設計可自然彎曲,據稱是接近乳房的感覺的。

而且,配有慢流量的奶咀,而且瓶身易於抓握。

重點是,有玻璃及BPA-FREE兩種TEXTURE任君選擇!

而且,他的電子奶樽消毒器外型亦非常簡潔,絕對是本人杯茶呀!





在MOTHERCARE、荷花等店,零售價均是約HK$550連兩個樽等。

BB展的第一日,

不少媽媽GROUP的網友已不斷報價,

知道場內KIT SET賣緊HK$630,連6個奶樽。

基本上,是平了不少的。

所以便入手了。

之前,

有另一位網友跟我分享買Dr. Brown的Kit Set,

不過現場睇過後,

仍是情歸TT。

希望小豆要乖乖聽話,

不要讓媽媽頭痛轉奶樽呀!

3 則留言:

  1. 你媽媽講得好, 不過到時佢唔食你係會屈服的…當你個仔不幸地好似丁叮咁…凍D唔食熱D唔食唔O岩嘴唔食, 你以為餓下佢會肯食? 未必咁理想…

    回覆刪除
  2. 我想問下你BB依家用TT奶樽用得好唔好呀?! 因為我上網睇, TT奶樽都唔算好評~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起... 宜家先見到... 我覺得好好用呀.. 阿仔完全無問題!

      刪除